Sagen er den, at jeg fandt en pose med kokainrester i min nu ekskærestes bukselomme. Han benægtede alt, og påstod, at han ikke havde gået med de bukser i flere år. Der kom den ene og den anden bortforklaring. Han har tidligere haft et massivt årelangt misbrug, men kom i behandling, fra den dag, da jeg tog ham i at tage det, imens vores barn lå og sov. Det var aller første gang, at han skulle passe ham alene
. jeg har gået i den tro, at han har holdt sig clean i de sidste to år. Men efter mit fund, og efter at have tænkt tilbage og analyseret hans opførsel de sidste par måneder. Har han nok ikke været så uskyldig, som jeg har gået og troet.
Nu er mit problem så, at vi er gået fra hinanden. Vi har en to-årig, og en på vej. Men jeg er bare ikke tryg ved, at jeg ikke aner om han tager stoffer, når han har samvær med vores søn. Lige for tiden bor min eks hos hans mor, der ved jeg der er ordnede forhold, så jeg er tryg, når de er der. Men hvad nu, når han finder en lejlighed, så er der ingen kontrol. Har sendt et brev til Statsamtet ,og søgt om at få en samtale med en børnesagkyndig og en jurist. Er der nogen der har en ide om, hvad der bliver gjort i sådan en situation? Kan de pålægge ham, at komme til noget kontrol? Og hvad så hvis han kommer i kontrol i en måned, så kan han jo bare fortsætte sit misbrug bagefter? Ved ikke hvad søren jeg skal gøre
Anmeld