?Testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
21 svar
4 synes godt om
15. maj 2013

Anonym trådstarter

Hey piger!

Hvordan holder I jer i skindet mht. test indtil testdag ?

Jeg har lige haft ægløsning og har testdag d. 28.. Jeg syns det er skide hamrende svært at vente. Kæmper virkelig for IKKE at gå ud og tage en test.. Mest fordi jeg jo godt ved hvor skuffet jeg bliver når testen viser 1 streg.. Det er et kæmpe nederlag hver gang.. Så vil helst ikke teste for tidligt, da det jo kan være det ikke kan ses endnu..

Er I slet ikke fristet til at teste før tid, eller er det kun mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Newsence

Jeg var meget fristet og det lykkes aldrig helt at vente. Testede altid liiige en dag eller to før...

Jeg sagde til mig selv at det KUNNE jo ændre sig og så var nederlaget ikke så stort igen. Det kom først med mens...

Jeg kunne iøvrigt først teste 100 % positiv 3 dage efter test dag. På selve test dag var den meget utydelig og dette havde jeg prøvet før hvor det var et foster uden liv.. så bedste råd er at prøve ikke tage test, men tillad dig det når du bare må prøve og sig så til dig selv at det kan ændre sig så er der jo et lille håb stadig..

Held og lykke

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Jeg var meget fristet og det lykkes aldrig helt at vente. Testede altid liiige en dag eller to før...

Jeg sagde til mig selv at det KUNNE jo ændre sig og så var nederlaget ikke så stort igen. Det kom først med mens...

Jeg kunne iøvrigt først teste 100 % positiv 3 dage efter test dag. På selve test dag var den meget utydelig og dette havde jeg prøvet før hvor det var et foster uden liv.. så bedste råd er at prøve ikke tage test, men tillad dig det når du bare må prøve og sig så til dig selv at det kan ændre sig så er der jo et lille håb stadig..

Held og lykke

Okay. Mange tak for svar..

Det virker bare mega uoverskueligt.. Har stadig en del dage endnu.. Forventet mens er d. 26..

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hey piger!

Hvordan holder I jer i skindet mht. test indtil testdag ?

Jeg har lige haft ægløsning og har testdag d. 28.. Jeg syns det er skide hamrende svært at vente. Kæmper virkelig for IKKE at gå ud og tage en test.. Mest fordi jeg jo godt ved hvor skuffet jeg bliver når testen viser 1 streg.. Det er et kæmpe nederlag hver gang.. Så vil helst ikke teste for tidligt, da det jo kan være det ikke kan ses endnu..

Er I slet ikke fristet til at teste før tid, eller er det kun mig ?

det tror jeg altid man vil være men som du selv siger bliver du skuffet når kun der er en streg så klart bedst at vente til 4+0 det skal nok lykkes

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

det tror jeg altid man vil være men som du selv siger bliver du skuffet når kun der er en streg så klart bedst at vente til 4+0 det skal nok lykkes

Jeg syns bare det er vildt uoverskueligt at vente.. Ved jo at graviditeten er lang, så skal nok nå det hele..

Det er svært at forklare..

Men vente og se om mens kommer d. 26..

for at den bliver væk, og der kommer to fine fine streger frem

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg syns bare det er vildt uoverskueligt at vente.. Ved jo at graviditeten er lang, så skal nok nå det hele..

Det er svært at forklare..

Men vente og se om mens kommer d. 26..

for at den bliver væk, og der kommer to fine fine streger frem

kender det godt. jeg ventede næsten 2 år efter s.a

Anmeld

15. maj 2013

Lizette86

Fingre!! Og venter spændt på en Update, i slutningen af måneden

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

kender det godt. jeg ventede næsten 2 år efter s.a

Iih.. Det er satme også lang tid.

Sidst gik der 1,5 før jeg blev gravid, efter jeg stoppede på p-piller. Har dog denne gang ikke været på p-piller, så håber da ikke der går lige så lang tid..

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Lizette86 skriver:

Fingre!! Og venter spændt på en Update, i slutningen af måneden

Tak søde dig

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Iih.. Det er satme også lang tid.

Sidst gik der 1,5 før jeg blev gravid, efter jeg stoppede på p-piller. Har dog denne gang ikke været på p-piller, så håber da ikke der går lige så lang tid..

det viste sig min mand ikke var særlig leveringsdygtig så der var en naturlig forklaring var et lykketræf første gang. men lykkes heldigvis ved første icsi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.