Hvor kan vi overnatte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

ekzunz

Vi skal aflevere unger i Engesvang (tror nok det er i nærheden af Herning) på lørdag, og så skal vi finde et sted at overnatte til søndag - hvor vi lige kører et smut ned over grænsen og henter forsyninger inden vi kører hjem)

Jeg synes jeg har googlet og googlet , men er stadig på bar bund.

Så er der ikke nogle lokale som har lidt insider viden om et hyggeligt B&B eller lign, hvor vi kan overnatte (2 voksne og 2 børn)

Jeg er fuldtstændig blank i jysk geografi, (igår troede jeg at Engesvang lå ved Esbjerg) så jeg synes det er super svært at finde noget når jeg ikke liiiige ved om det overhovedet er i nærheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

MetteT

Vi skal aflevere unger i Engesvang (tror nok det er i nærheden af Herning) på lørdag, og så skal vi finde et sted at overnatte til søndag - hvor vi lige kører et smut ned over grænsen og henter forsyninger inden vi kører hjem)

Så er der ikke nogle lokale som har lidt insider viden om et hyggeligt B&B eller lign, hvor vi kan overnatte (2 voksne og 2 børn)

Jeg er fuldtstændig blank i jysk geografi, (igår troede jeg at Engesvang lå ved Esbjerg) så jeg synes det er super svært at finde noget når jeg ikke liiiige ved om det overhovedet er i nærheden

Diana bor i Engesvang.. Det kan være hun kender noget...
Ellers er der i hvert fald et vandrehjem herinde i Silkeborg, lige ned til søen, så lækkert altså..

Knus Mette

Engesvang ligger ca 20 min kørsel fra Silkeborg

Anmeld

3. juli 2009

Rasmine

Der er vist noget i Kjellerup, som ligger tæt på, Christopher Krabbe, hedder det.
http://www.christopherkrabbe.dk/?pid=5

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Znuzke skriver:

Ha ha der bor jeg   

3 min i bil fra engesvang ligger der en lille super hyggelig kro som hvis os er billig den hedder pårupkro. der plejer svigerforældrene at overnatte når de er her og med super resultat hver gang.

I måtte os gerne overnatte hos os men det kræver i har noget at sove på da vi kun har 2 drømmesenge og ved ikke om jeg kan få fat på 2 mere 

Knus Diana

Anmeld

3. juli 2009

ekzunz

Tak for de gode forslag - og tak for tilbuddet Diana

MEN - min ellers så initiativ-forladte gemal har helt selv besluttet sig for at ringe og spørge om vi ikke bare kunne overnatte der hvor vi skal aflevere ungerne - og det kunne vi selvfølgelig godt. Det er jo vældig pænt af dem, og de er nogle dejlige mennesker ......meeeen - for det første havde jeg jo lige sat næsen op efter et hyggeligt hotel med dejlig morgenmad og for det andet er det jo drengenes moster - det vil sige Pers eks-kones søster - og jeg føler måske bare ikke lige at det er det jeg drømmer allermest om.....og så i telt

Anmeld

3. juli 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Tak for de gode forslag - og tak for tilbuddet Diana

MEN - min ellers så initiativ-forladte gemal har helt selv besluttet sig for at ringe og spørge om vi ikke bare kunne overnatte der hvor vi skal aflevere ungerne - og det kunne vi selvfølgelig godt. Det er jo vældig pænt af dem, og de er nogle dejlige mennesker ......meeeen - for det første havde jeg jo lige sat næsen op efter et hyggeligt hotel med dejlig morgenmad og for det andet er det jo drengenes moster - det vil sige Pers eks-kones søster - og jeg føler måske bare ikke lige at det er det jeg drømmer allermest om.....og så i telt

Ej, han er da ikke særlig romantisk...kan du ikke sige til ham at det ikke liiiiige er det du har lyst til og så tage på kro i stedet?
Knus Eva...

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Ej, han er da ikke særlig romantisk...kan du ikke sige til ham at det ikke liiiiige er det du har lyst til og så tage på kro i stedet?
Knus Eva...

Ja enig det ville jeg os sige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.