servietter, hvordan folede i dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.567 visninger
11 svar
4 synes godt om
15. maj 2013

MilleRasmussen

hej piger  

hvordan lavede I jeres servietter til jeres børns dåb? jeg ville lave den bluse/skojrte men fatter den virkelig ikke, så nu er jeg lidt på bar bund piger. vedhæft gerne billede!!!

God aften til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

_-Kathrine-_

Folede dem sådan :-) og lagde en hvid serviet under, som kunne bruges - disse er mest til pynt :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2013

Francisca

MilleRasmussen skriver:

hej piger  

hvordan lavede I jeres servietter til jeres børns dåb? jeg ville lave den bluse/skojrte men fatter den virkelig ikke, så nu er jeg lidt på bar bund piger. vedhæft gerne billede!!!

God aften til jer alle.

Som små bluser

Anmeld

15. maj 2013

DianaRJS

vi folede dem som små skjorter 

kan ikke lige finde billederne af bordene, men i hvert fald fandt vi vejledningen her http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=13&sc=161&dbid=d2b9c3ab-6156-427d-a932-50a8b77351e3  prøv og se de ikke kan hjælpe lidt

når man først har fundet ud af den første er de ganske enkle, vi havde pyntet den med en lille blå sløjfe

Anmeld

15. maj 2013

Maja_4000

Det er ikke af vores bord, men vi foldede sådan her hvis altså billedet kommer med :b

Anmeld

15. maj 2013

BabyMus

_-Kathrine-_ skriver:

Folede dem sådan :-) og lagde en hvid serviet under, som kunne bruges - disse er mest til pynt :-)

Wauw hvor er det bare flot!

Anmeld

15. maj 2013

_-Kathrine-_

BabyMus skriver:

Wauw hvor er det bare flot!

Tak

Anmeld

16. maj 2013

MilleRasmussen

Tak piger

Anmeld

16. maj 2013

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Hvordan har du lavet dem? Must know!!

Anmeld

16. maj 2013

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Har fundet ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.