Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger
hvordan lavede I jeres servietter til jeres børns dåb? jeg ville lave den bluse/skojrte men fatter den virkelig ikke, så nu er jeg lidt på bar bund piger. vedhæft gerne billede!!!
God aften til jer alle.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MilleRasmussen skriver: hej piger hvordan lavede I jeres servietter til jeres børns dåb? jeg ville lave den bluse/skojrte men fatter den virkelig ikke, så nu er jeg lidt på bar bund piger. vedhæft gerne billede!!! God aften til jer alle.
Som små bluser
vi folede dem som små skjorter
kan ikke lige finde billederne af bordene, men i hvert fald fandt vi vejledningen her http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=13&sc=161&dbid=d2b9c3ab-6156-427d-a932-50a8b77351e3 prøv og se de ikke kan hjælpe lidt
når man først har fundet ud af den første er de ganske enkle, vi havde pyntet den med en lille blå sløjfe
Det er ikke af vores bord, men vi foldede sådan her hvis altså billedet kommer med :b
_-Kathrine-_ skriver: Folede dem sådan :-) og lagde en hvid serviet under, som kunne bruges - disse er mest til pynt :-)
Folede dem sådan :-) og lagde en hvid serviet under, som kunne bruges - disse er mest til pynt :-)
Wauw hvor er det bare flot!
BabyMus skriver: Wauw hvor er det bare flot!
Tak piger
Hvordan har du lavet dem? Must know!!
Har fundet ud af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128