noget galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

2721

LilleChelle skriver:

Nærh - egentlig for det meste bare herhjemme og en gåtur i ny og næ. 

Jeg håber det bare er en periode. Jeg har ikke indtryk af at han er sensitiv på nogen måde. 

Mente heller ikke at han var sensitiv
Jeg er sikker på at han blot pt er et sted i sit liv hvor han har ekstra brug for nærhed. Det kommer og går med sådanne små størrelser.
Jeg ville give ham det han har brug for og inden du ser dig om er det ovre igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

LilleChelle

2721 skriver:

Mente heller ikke at han var sensitiv
Jeg er sikker på at han blot pt er et sted i sit liv hvor han har ekstra brug for nærhed. Det kommer og går med sådanne små størrelser.
Jeg ville give ham det han har brug for og inden du ser dig om er det ovre igen.

Ja, jeg må se tiden an  

- Man bliver bare så nervøs. 

Anmeld

15. maj 2013

2721

LilleChelle skriver:

Ja, jeg må se tiden an  

- Man bliver bare så nervøs. 

det kan jeg godt forstå.
Lov mig at hvis du virkelig ikke er tryg så ring til SP/lægen. Vi kender ikke din dreng. Udfra det du skriver synes jeg det lyder helt normalt, men jeg har jo aldrig set ham
Stort knus med små mirakler følger store bekymringer

Anmeld

15. maj 2013

LilleChelle

2721 skriver:

det kan jeg godt forstå.
Lov mig at hvis du virkelig ikke er tryg så ring til SP/lægen. Vi kender ikke din dreng. Udfra det du skriver synes jeg det lyder helt normalt, men jeg har jo aldrig set ham
Stort knus med små mirakler følger store bekymringer

Jeg har prøvet at ringe til SP idag, hun tog dog ikke telefonen, og har heller ikke ringet tilbage. Så jeg ringer nok imorgen.

Vil hellere være på den sikre side  

Men tak endnu en gang  

Anmeld

15. maj 2013

2721

LilleChelle skriver:

Jeg har prøvet at ringe til SP idag, hun tog dog ikke telefonen, og har heller ikke ringet tilbage. Så jeg ringer nok imorgen.

Vil hellere være på den sikre side  

Men tak endnu en gang  

Det kan jeg godt forstå og havde gjort det samme selv

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

LilleChelle skriver:

Er der nogle der har oplevet at deres børn er blevet pylret,  trætte og hængetrolde her ved 6-7 måneders alderen? 

Mathias står op kl. 7-7.30 sover igen omkring kl. 9-11.30 og igen kl. 13-15.30 og igen kl. 17-18.30. Og kommer i seng kl. 20. Spiser 4-5 måltider ud over amningen og spiser godt til alle gange. Når han er vågen er han bare en hygge trold der vil ligge hos os. Og ikke ligge selv. 

Jeg er bange for der er noget galt med ham. 

Så længe han er opmærksom osv tror jeg ikke du skal være bekymret . søvn behov og mønster kan svinge op og ned fra barn til barn og tid til tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.