Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey
har en lille dreng på 4 uger som har døjet med mavekramper de sidste to dage og ikke rigtig kan finde ro nogle steder, er der nogle af jer der ved noget man kan give dem til af få ro på maven ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du kan putte lidt baby olie på din fnder og køre i en spiral inde fra navlen og ud og ind igen eller også kan du ligge hm på maven over dit skyd eller på armen det har jeg haft held med min dreng
Zoneterapi kan have en rigtig god effekt på de små.
Vi fik akupressur til vores søn, da han var lille og havde forstoppelse. Det virkede med det samme
MaleneJensen skriver: Hey har en lille dreng på 4 uger som har døjet med mavekramper de sidste to dage og ikke rigtig kan finde ro nogle steder, er der nogle af jer der ved noget man kan give dem til af få ro på maven ?
Jeg kan varmt anbefale BioGaia dråber som er mavens naturlige mælkesyrebakterier, som barnet bl.a. får via modermælk. De er med til at skabe et sundt bakteriemiljø i maven.
http://www.jordemoder.dk/dk/BioGaia-Kolik.aspx
Kommer jo an på hvorfor han har ondt. Er det luft i maven, forstoppelse eller noget helt tredje?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128