2.icsi forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. maj 2013

Anitta-sofie

Hold nu Kæææft jeg kan Sq godt mærke hormonbehandlingen denne gang,, Det er da heeelt vanvittigt, har de vildeste hedeture, og har vist væske nok i kroppen til at fylde en olympisk pool... Ai ok det er mååååske overdrevet en smule meeen vist ikk ret meget. Det der bekymrer mig mest er al den væske man får i kroppen. Er der nogle af jer der har råd til hvad man gør for at komme af med det,,, Vandrivende medicin er definitivt udelukket iflg div læger, men tæn ker der måske er noget med kosten man kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

ønskebørn74

Anitta-sofie skriver:

Hold nu Kæææft jeg kan Sq godt mærke hormonbehandlingen denne gang,, Det er da heeelt vanvittigt, har de vildeste hedeture, og har vist væske nok i kroppen til at fylde en olympisk pool... Ai ok det er mååååske overdrevet en smule meeen vist ikk ret meget. Det der bekymrer mig mest er al den væske man får i kroppen. Er der nogle af jer der har råd til hvad man gør for at komme af med det,,, Vandrivende medicin er definitivt udelukket iflg div læger, men tæn ker der måske er noget med kosten man kan gøre

Drik masser af vand og der findes vanddrivende te..

Anmeld

15. maj 2013

ønskebørn74

Anitta-sofie skriver:

sværger til denne selv.. 

http://www.teacup.dk/shop/pu-erh-te-642p.html

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Anitta-sofie skriver:

spis mindst muligt salg da det er en væskebinder og så spis masser af grønt og drik vand

Anmeld

15. maj 2013

Putomanen

Jeg lider også en del af væskeophobning, især under nedregulering. Det forsvinder heldigvis af sig selv igen, når jeg stopper på medicinen. Men jeg har desværre ingen råd til dig, andet end det samme som de andre skriver, at drikke rigeligt med vand.

Hedeturene lider jeg også af. En af mine kollegaer spurgte mig i sjov forleden, om jeg er ved at gå i overgangsalderen

Anmeld

15. maj 2013

Anitta-sofie

Putomanen skriver:

Jeg lider også en del af væskeophobning, især under nedregulering. Det forsvinder heldigvis af sig selv igen, når jeg stopper på medicinen. Men jeg har desværre ingen råd til dig, andet end det samme som de andre skriver, at drikke rigeligt med vand.

Hedeturene lider jeg også af. En af mine kollegaer spurgte mig i sjov forleden, om jeg er ved at gå i overgangsalderen

He he ja der kommer dælme nogle sjove kommentarer :-) meeen pyt så får man jo blot mulighed for at give igen he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.