1,5 års "fødselsdag" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
7 svar
7 synes godt om
15. maj 2013

mor88

Min datter bliver 1,5 år i dag 

Er der nogen herinde, der har gjort noget ud af den dag? 

Synes det måske virker lidt dumt, men jeg har bare virkelig lyst til at lave noget. Ikke noget stort, men lave en lagkage og byde bedsteforældrene på aftenkaffe.

hvad synes i?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Tranebaer

No go Du kan da godt invitere på kaffe og kage. Der behøves ikke være en anledning. Men lagkage og "fødselsdag" synes jeg ville være underligt.

Anmeld

15. maj 2013

khaleesi

mor88 skriver:

Synes det måske virker lidt dumt, men jeg har bare virkelig lyst til at lave noget. Ikke noget stort, men lave en lagkage og byde bedsteforældrene på aftenkaffe.

hvad synes i?? 

Vi gjorde det da vores blev et halvt år, og vi fik også gaver til ham

Men denne gang holder vi først noget på hans 2 års fødselsdag, da han er blevet så gammel at det vil forvirre ham med "fødselsdag" to gange om året.

Men synes da sagtens i kan invitere på lagkage osv, og fejre dagen

Anmeld

15. maj 2013

mor88

Tranebaer skriver:

No go Du kan da godt invitere på kaffe og kage. Der behøves ikke være en anledning. Men lagkage og "fødselsdag" synes jeg ville være underligt.

tak for svar 

Jeg synes også selv at det er en underlig anledning. Jeg er nok bare en super glad og stolt førstegangs mor 

Anmeld

15. maj 2013

Heidi B

Jeg synes du skal gøre lige præcis det du har lyst til... 

Da jeg var barn fik min søster og jeg altid en lille ting på hinandens fødselsdage, fordi hun har i feb og jeg har i aug... Så det passede med et halvt år...

Synes det er fedt med egne traditioner i stedet for valentine day, mors dag og fars dag... 

Anmeld

15. maj 2013

Tranebaer

mor88 skriver:

tak for svar 

Jeg synes også selv at det er en underlig anledning. Jeg er nok bare en super glad og stolt førstegangs mor 

Ja det er klart Men tænker også det, ud over at være underligt, vil være forvirrende mht. gaver - det kan godt være, at du slet ikke har tænkt dig at der skal høre gaver med, men bedsteforældre og hvem du nu vælger at invitere kan jo fristes til at tro, at anledningen er at få gaver til dit barn...

Anmeld

15. maj 2013

Fenja09

mor88 skriver:

hvad synes i?? 

Ja, jeg må indrømme at jeg synes det er noget mærkeligt noget at holde "fødselsdag" når barnet er 6 måneder eller 1,5 år. Et barn har fødselsdag en gang årligt og bør fejres med pomp og pragt den dag - jeg synes det andet bliver for meget.

Men selvfølgelig kan i invitere på kaffe og kage, eller lagkage og boller, hvis det er hvad i føler for  I kunne også bare tage jeres datter med i Zoo og give hende en god dag sammen med mor og far, så gør i lidt ekstra ud af dagen, men det bliver ikke sammenlignet med en "ekstra" fødselsdag. Tror da også at jeres datter vil nyde dyrene mere end en kage

/Fenja

Anmeld

15. maj 2013

Mother-love

Self er det en lidt speciel dag. Men jeg kunne ikke finde på at holde noget.
Men self kan man godt inviterer til kaffe og kage og sige at man synes lige der skal hygges lidt med kage da det er 1,5 år siden ens guld blev født. Men ville ikke gøre mere ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.