Er så stolt af min søn på 3 år og 4 mdr og 2 uger gammel og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. maj 2013

H+S Skjolgborg.

Han bliv blefri om dagen for 1 mdr siden og om natten siden den 7 til 8 maj syntes godt nok det er flot når han kun er fra 23/12-2009

Så min søn er helt blefri og er i dag 3 år 4 mdr og 14 dag uden et enste uheld om natten  de her  7 dag 7-9-13 . han har så haft 1-2 gange om  dagen den første uge  Men det er nu ok.

Mor er stolt.

+ har været til forældremøde han er ca 4½ i sit sprog osv.

Dejligt. Kun lidt negativ han kan godt være lidt vild med af skyde med pind eller papir overfor dem under 3 år.Men ikke så slemt sagde de.

dejligt.

Mvh

Henriette mor til 4 dejlig børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

B&J

hvor er det bare super dejligt og kan godt forstå du er stolt der er jo en masse du skal være stolt over det er jo helt igennem vidunderligt

Anmeld

15. maj 2013

*maygirl*

H+S Skjolgborg. skriver:

Han bliv blefri om dagen for 1 mdr siden og om natten siden den 7 til 8 maj syntes godt nok det er flot når han kun er fra 23/12-2009

Så min søn er helt blefri og er i dag 3 år 4 mdr og 14 dag uden et enste uheld om natten  de her  7 dag 7-9-13 . han har så haft 1-2 gange om  dagen den første uge  Men det er nu ok.

Mor er stolt.

+ har været til forældremøde han er ca 4½ i sit sprog osv.

Dejligt. Kun lidt negativ han kan godt være lidt vild med af skyde med pind eller papir overfor dem under 3 år.Men ikke så slemt sagde de.

dejligt.

Mvh

Henriette mor til 4 dejlig børn

Tillykke med det - det er altid en milepæl når de smider bleen. Min datter har været blefri i 3 måneder - også om natten - uden uheld-  og hun bliver 3 år på mandag - så jeg er også en meget stolt moar

Anmeld

15. maj 2013

VIPpigen

Stoor dreng... Man vokser bare rigtig meget når de bliver blefri... Kan godt forstå du er stolt af ham.

Anmeld

15. maj 2013

H+S Skjolgborg.

Tak. Ja især når den ælste var 1 år og 4 mdr og 4 dage om dagen og var 4½ om natten. Min datter blev det da hun var 2 år og 7 mdr og om natten da hun var ca 4 år og 7 mdr.

Så kan godt ske Tobias har været lidt langsom om dagen men han tager da lige natte med også så 3 uger efter tihi.

Anmeld

15. maj 2013

H+S Skjolgborg.

Udover det har de to ælste være 1-1½ år bag ud i sprog taleproblemer. den stor han har fået lagt dræn i ørne 12 gang nu været tit syg også og er 12 år nu men han er så som en 16 år i af være kærlig omsårsfuld og hjælpsom(for det meste ).

Min datter på 6 er så aldrig syg men har mega tale problemer men kvik på alt andet. Så har vi obias han er bare god til alt tros han også har været tit syg som den stor og fået lagt dræn i 2 gange nu så er sgu stole af alle tre på vær deres måde.

Anmeld

15. maj 2013

H+S Skjolgborg.

*maygirl* skriver:

Tillykke med det - det er altid en milepæl når de smider bleen. Min datter har været blefri i 3 måneder - også om natten - uden uheld-  og hun bliver 3 år på mandag - så jeg er også en meget stolt moar

flot.Piger er også hurtiger ind drenge siger de kloge

Den passe så ikke helt her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.