testosteron behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. maj 2013

Anonym trådstarter

Er anonym, da jeg ikke synes min fyr skal kunne søge på dette emne, eftersom det handler om ham

Jeg ville hører jer med mænd, som har fået testetoron behandling, har de forandret personlige holdninger?

Jeg spørger da vi ikke har haft sex længe grundet det ikke kan lade sig gøre pga. det for lave testestoron niveau, men det har jeg jo vænnet mig til efterhånden. Da vi så var oppe og hører om behandlingenseffekt fik vi at vide han ville få meget lyst til sex og få mere temprament. Jeg kan så ikke lade vær med at tænke på ender det så tit med at de boller uden om, hvis dde ikke får sex hele tiden? min fyr har altid været meget imod folk der gjorde det og har altid sagt han ikke kunne drømme om at gøre det selv, men jeg kan ikke lade vær med at tænke på om de to ting  kommer til at fylde så meget så han ender med at ændre holdning og rent faktisk gør det. 

Ved godt det måske er at overreagere og jeg bare skal stole på ham, men sandheden er jo at ingen af os ved hvad der sker når han starter på det. Derfor søger jeg erfaring så jeg kan være lidt forberedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.