Så har jeg en frisørtid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
4 synes godt om
15. maj 2013

MorDk

...Og hold nu op, hvor jeg glæder mig!

På tirsdag kl.09.00 sidder jeg i frisørstolen  Klip & Farve! BUM!

Jeg trænger i dén grad. Skal have klippet det kortere. Kan ikke have langt hår mere grundet 2 graviditeter + amning. Selvom jeg prøver at få det langt så virker det bare ikke ... Så det må bliver kortere og det kommer sikkert til at se fint ud. Glææææder mig! Så er spørgsmålet bare. Skal jeg få lavet helfarve (rødlige nuancer) eller skal jeg få lavet en bunker striber i håret. Karamel, lyst, brunt m.m Har haft det før i sommerperioden... og det var flot! Nu må vi se. Men ville liiige dele. For jeg GLÆDER mig helt vildt! Elsker at være ved frisøren!

Ps: De grå hår SKAL dækkes! *SUK*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

BabyMus

MorDk skriver:

Jeg trænger i dén grad. Skal have klippet det kortere. Kan ikke have langt hår mere grundet 2 graviditeter + amning. Selvom jeg prøver at få det langt så virker det bare ikke ... Så det må bliver kortere og det kommer sikkert til at se fint ud. Glææææder mig! Så er spørgsmålet bare. Skal jeg få lavet helfarve (rødlige nuancer) eller skal jeg få lavet en bunker striber i håret. Karamel, lyst, brunt m.m Har haft det før i sommerperioden... og det var flot! Nu må vi se. Men ville liiige dele. For jeg GLÆDER mig helt vildt! Elsker at være ved frisøren!

Jamen god tur. Det er så dejligt når man går derfra med helt "nyt" hår. Og jeg skal da også lige have bestilt en tid.

Anmeld

15. maj 2013

lassemor07

MorDk skriver:

Rigtig god tur
Kommer lige der ned fra og på lørdag skal det så farves det er bare læggert

Anmeld

15. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes altid lidt forskellig striber er godt, netop hvis man har nogle grå hår, for så bliver de nemmer kamufleret  Vh stine

Anmeld

22. maj 2013

MorDk

StineW79 skriver:

Syntes altid lidt forskellig striber er godt, netop hvis man har nogle grå hår, for så bliver de nemmer kamufleret  Vh stine

...og det blev de i dén grad! Hihi Bye Bye "SILVER-Girl"

Anmeld

22. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

...og det blev de i dén grad! Hihi Bye Bye "SILVER-Girl"

Dit hår på profilbillede ser i hvert fald rigtig fedt ud!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.