Mødes i Herningcentret til hygge med ungerne i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja tror thea ska holde fri i dag også ska vi ud og købe nye sko til hende og alberte.

Så tænker om der er nogen der har tid og lyst til at mødes i Herning centret, til lidt hygge! Så ka ungerne lege og vi ka snakke... Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

StineW79

Op op. Slet ingen? Vh stine

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

Årh det kunne have været hyggeligt...

Hvorfor var det også lige at jeg havde så travlt med at få meldt mig til kursus

Anmeld

15. maj 2013

MyLove E

Ihh jeg ville også gerne. Men det bliver ikke i dag jeg er så smadret efter 2 dages fødselsdag...

Anmeld

15. maj 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Årh det kunne have været hyggeligt...

Hvorfor var det også lige at jeg havde så travlt med at få meldt mig til kursus

Du siger bare en dag, så ka jeg sikkert. Prøver lige at få mest muligt ud af det sidste af min barsel!! X

Anmeld

15. maj 2013

StineW79

Tauf skriver:

Ihh jeg ville også gerne. Men det bliver ikke i dag jeg er så smadret efter 2 dages fødselsdag...

Du siger også bare til, så finder vi en dag. Ska jo lige ha mest ud af det sidste af min barsel!! X

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Du siger bare en dag, så ka jeg sikkert. Prøver lige at få mest muligt ud af det sidste af min barsel!! X

Men 'desværre' har jeg fået noget vikar arbejde indtil jeg skal starte i min elevstilling Det er rigtig fedt at det begynder at falde på plads men det gør jo så bare at jeg 'kun' har weekenderne

Anmeld

15. maj 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Men 'desværre' har jeg fået noget vikar arbejde indtil jeg skal starte i min elevstilling Det er rigtig fedt at det begynder at falde på plads men det gør jo så bare at jeg 'kun' har weekenderne

Ja det er så fedt for!! Jeg ska også til at søge arbejde, men ved ik lige helt hva jeg har lyst til at lave. Ved ik rigtig om jeg "orker" døgninstitution efter vi har fået alberte. X

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja det er så fedt for!! Jeg ska også til at søge arbejde, men ved ik lige helt hva jeg har lyst til at lave. Ved ik rigtig om jeg "orker" døgninstitution efter vi har fået alberte. X

Neeej der er jo noget mere at se til med 2 børn. Det skal jo passe sammen det hele..

Håber du finder noget hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.