Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja tror thea ska holde fri i dag også ska vi ud og købe nye sko til hende og alberte.
Så tænker om der er nogen der har tid og lyst til at mødes i Herning centret, til lidt hygge! Så ka ungerne lege og vi ka snakke... Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op op. Slet ingen? Vh stine
Nettemor skriver: Årh det kunne have været hyggeligt... Hvorfor var det også lige at jeg havde så travlt med at få meldt mig til kursus
Årh det kunne have været hyggeligt... Hvorfor var det også lige at jeg havde så travlt med at få meldt mig til kursus
Du siger bare en dag, så ka jeg sikkert. Prøver lige at få mest muligt ud af det sidste af min barsel!! X
Tauf skriver: Ihh jeg ville også gerne. Men det bliver ikke i dag jeg er så smadret efter 2 dages fødselsdag...
Ihh jeg ville også gerne. Men det bliver ikke i dag jeg er så smadret efter 2 dages fødselsdag...
Du siger også bare til, så finder vi en dag. Ska jo lige ha mest ud af det sidste af min barsel!! X
StineW79 skriver: Du siger bare en dag, så ka jeg sikkert. Prøver lige at få mest muligt ud af det sidste af min barsel!! X
Nettemor skriver: Men 'desværre' har jeg fået noget vikar arbejde indtil jeg skal starte i min elevstilling Det er rigtig fedt at det begynder at falde på plads men det gør jo så bare at jeg 'kun' har weekenderne
Men 'desværre' har jeg fået noget vikar arbejde indtil jeg skal starte i min elevstilling Det er rigtig fedt at det begynder at falde på plads men det gør jo så bare at jeg 'kun' har weekenderne
Ja det er så fedt for!! Jeg ska også til at søge arbejde, men ved ik lige helt hva jeg har lyst til at lave. Ved ik rigtig om jeg "orker" døgninstitution efter vi har fået alberte. X
StineW79 skriver: Ja det er så fedt for!! Jeg ska også til at søge arbejde, men ved ik lige helt hva jeg har lyst til at lave. Ved ik rigtig om jeg "orker" døgninstitution efter vi har fået alberte. X
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128