Anonym skriver:
Hej piger...
Ja jeg står i den situation at jeg, hvis jeg er gravid, er 3+1 idag
Har lidt symptomer, men ikke noget seriøst endnu, så jeg venter pænt til d. 21 med at teste 
Sagen er den at dette er min 3. cyklus, og at jeg de sidste foregående cyklusser har været meget trist hver gang det ikke er lykkedes...
Men denne gang går jeg faktisk og er bange for hvis det er tilfældet
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg håber ikke at der er to streger på testen, jeg er bange for hvad der sker 
Er der nogen der har haft det på samme måde som mig? 
Jeg forstår udemærket godt hvad du mener...
Jeg er også i min tredje cyklus, og kan sagtens genkende det du skriver. Jeg tror dog, at det er et spørgsmål om, at man forsøger at "trøste" sig selv, og sætter et forsvar op, og så er det "lettere" ikke at ville det alligevel, eller ikke regne med der er noget osv.
Jeg er også blevet skuffet de andre gange, den ene mere end den anden, og når jeg så går videre, er jeg da bange for at blive skuffet igen. Og gu er det da skræmmende - det er ikke noget jeg har prøvet før, så det er da skræmmende - men på den gode måde. Jeg glæder mig som lille barn juleaften til at få de to gyldne streger, og jeg bliver helt varm indeni at tænke på det.
Og jeg er ikk i tvivl om, at det både bliver mega fantastisk og hårdt. Men alle de gode ting vil overskinne de hårde ting. Håber og tror jeg 
Jeg tror, du er ude i nogle forsvarsmekanismer, som forsøger at "passe" på dig i forhold til skuffelsen. Og det tror jeg mange oplever på et tidspunkt i forsøget på at blive gravid. Jeg sender dig
og håber på det bedste for dig og din mand/kæreste