Hader mit arbejde .. Og nu er det ved at dræbe vores forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.772 visninger
7 svar
3 synes godt om
15. maj 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg startede på arbejde i august efter barsel + jobsøgning.. ENDELIG fandt jeg et job.. Lige dét jeg gerne ville.. Men det lå en time væk med offentlig transport.. Vi var enige om, at jeg selvfølgelig skulle tage det alligevel!
Men.. Den der transporttid på to timer om dagen er jeg bare SÅ træt af.. Jeg kan desuden ikke møde til tiden lørdag og søndag, så der er min kæreste nødt til at køre mig i mine forældres bil
Jeg møder klokken syv, og skal derfor med bussen klokken seks hver dag.. Hvilket jo betyder at jeg ALDRIG kan aflevere i vuggestuen desuden kommer jeg også tit for sent hjem til at hente hende igen :/
Jeg er desuden også MEGA træt af mine ledere .. Synes de er nogle kæmpe idioter, som bare prøver at udbytte at jeg er elev og billig arbejdskraft ..

Alt det tager jeg jo med hjem, og det går ud her min kæreste.. Jeg er sur hele tiden, brokker mig hvis han vil ud og træne/være sammen med venner osv. .. Vi har aldrig sex fordi jeg ikke har lyst, fordi jeg bare har gået en hel dag og æret sur og ked af det ..

Årh .. Det blev et langt indlæg .. Håber at nogle har et par koge ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

CaWi

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg startede på arbejde i august efter barsel + jobsøgning.. ENDELIG fandt jeg et job.. Lige dét jeg gerne ville.. Men det lå en time væk med offentlig transport.. Vi var enige om, at jeg selvfølgelig skulle tage det alligevel!
Men.. Den der transporttid på to timer om dagen er jeg bare SÅ træt af.. Jeg kan desuden ikke møde til tiden lørdag og søndag, så der er min kæreste nødt til at køre mig i mine forældres bil
Jeg møder klokken syv, og skal derfor med bussen klokken seks hver dag.. Hvilket jo betyder at jeg ALDRIG kan aflevere i vuggestuen desuden kommer jeg også tit for sent hjem til at hente hende igen :/
Jeg er desuden også MEGA træt af mine ledere .. Synes de er nogle kæmpe idioter, som bare prøver at udbytte at jeg er elev og billig arbejdskraft ..

Alt det tager jeg jo med hjem, og det går ud her min kæreste.. Jeg er sur hele tiden, brokker mig hvis han vil ud og træne/være sammen med venner osv. .. Vi har aldrig sex fordi jeg ikke har lyst, fordi jeg bare har gået en hel dag og æret sur og ked af det ..

Årh .. Det blev et langt indlæg .. Håber at nogle har et par koge ord

Har du ikke nogle veninder du kan læsse af på?

Jeg er også træt af mit job. Dårlig leder, nogle dårlige kollegaer osv. I starten snakkede jeg tit om det når jeg kom hjem, men min kæreste kan jo hverken gøre fra eller til.
Så når jeg kommer hjem, er alt fra jobbet "glemt", og så handler det kun om os og vores søn.

Jeg har taget tyren ved hornene, sagt op, og starter ny uddannelse til august. Leder du efter et andet job? Kunne være det ville være en god ide at gøre

Anmeld

15. maj 2013

Mum33

Hvor lang tid tager det før du er færdig som elev? Kan du ikke gøre dt færdig og så søge nyt ? Kan godt se det er surt pt, men jobs og elevpladser hænger ikke på træerne. Kan du evt tale med din chef om at flytte lidt på dine timer, så du kunne hente/bringe bare en dag om ugen? Håber det løser sig

Anmeld

15. maj 2013

Muffinmus

Kunne du evt komme hurtigere med scooter?? Eller kunne i have råd til at købe en billig brugt bil til nogle tusinde og bruge den indtil du er færdig?

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

GåHaghmg

Har du ikke nogle veninder du kan læsse af på?

Jeg er også træt af mit job. Dårlig leder, nogle dårlige kollegaer osv. I starten snakkede jeg tit om det når jeg kom hjem, men min kæreste kan jo hverken gøre fra eller til.
Så når jeg kommer hjem, er alt fra jobbet "glemt", og så handler det kun om os og vores søn.

Jeg har taget tyren ved hornene, sagt op, og starter ny uddannelse til august. Leder du efter et andet job? Kunne være det ville være en god ide at gøre

Har ikke mange veninder tilbage efter jeg er blevet mor.. Og når jeg endelig er sammen med dem, vil jeg jo heildpd have det sjovt i stedet for at brokke mig

Men det lyder som en god idé .. Jeg må lære at lade arbejdet blive på arbejdet

Jeg holder da øje med jobopslag, men det er næsten umuligt :/

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Hvor lang tid tager det før du er færdig som elev? Kan du ikke gøre dt færdig og så søge nyt ? Kan godt se det er surt pt, men jobs og elevpladser hænger ikke på træerne. Kan du evt tale med din chef om at flytte lidt på dine timer, så du kunne hente/bringe bare en dag om ugen? Håber det løser sig

Jeg er først færdig i december 2014, så jeg synes at der er laaang tid til

Og det er nemlig rigtig svært at finde noget nyt! Der er dét som holder mig tilbage.. Vil ikke på kh igen :O

Det kan ikke lade sig gøre at møde senere.. Møder allerede senere end de andre fordi der ikke kører busser før

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Kunne du evt komme hurtigere med scooter?? Eller kunne i have råd til at købe en billig brugt bil til nogle tusinde og bruge den indtil du er færdig?

Vi har snakket om en scooter, for det ville da spare mig for lidt tid.. Så det kunne godt være at vi skulle gøre alvor af det

Jeg har ikke kørekort, så der ville gå lang tid før jeg kunne få glæde af at have bil

Anmeld

15. maj 2013

Muffinmus

Ej, et kørekort kan med god vilje fåes på 3 mdr. Kortere tid er bestemt ikke anbefalet, men 3 mdr er en god tid. Mn ja, scooter er nok et fint alternativ for så kan manøvre når man vil i stedet for den dumme offentlige transport.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.