paradise???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
20 svar
7 synes godt om
14. maj 2013

Kay

ja... jeg ser det... kan ikke lade være... men... i går faldt jeg i søvn inden... jeg var så træt... og så plejer jeg bare at se det på tv3play.dk 

men den er ikke kommet ud endnu???? for dælen jeg vil så gerne nå at se det inden jeg skal se næste afsnit i aften... men der kommer jo dum om lidt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Pikku Myy

Vil du gerne vide hvad der skete?

Anmeld

14. maj 2013

**Ønskebabyen

Kay skriver:

ja... jeg ser det... kan ikke lade være... men... i går faldt jeg i søvn inden... jeg var så træt... og så plejer jeg bare at se det på tv3play.dk 

men den er ikke kommet ud endnu???? for dælen jeg vil så gerne nå at se det inden jeg skal se næste afsnit i aften... men der kommer jo dum om lidt.... 

Det er lagt på viaplay- Både gårsdagens afsnit, aftenens afsnit og morgendagens afsnit, så jeg ved hvem der er i finalen

Anmeld

14. maj 2013

Kay

**Ønskebabyen skriver:

Det er lagt på viaplay- Både gårsdagens afsnit, aftenens afsnit og morgendagens afsnit, så jeg ved hvem der er i finalen

jamen jeg har jo ik viaplay!!! 

Anmeld

14. maj 2013

Tigger

Ja puha, det er ikke godt.. Det var ellers rigtig spændende

Har du tjekket facebook-siden? Dér bliver der sommetider linket til afsnittene

Anmeld

14. maj 2013

Kay

Pikku Myy skriver:

Vil du gerne vide hvad der skete?

nej... vi se det   kan læse mig frem til hvem der røg ud.. men vil gerne se det 

Anmeld

14. maj 2013

Kay

Tigger skriver:

Ja puha, det er ikke godt.. Det var ellers rigtig spændende

Har du tjekket facebook-siden? Dér bliver der sommetider linket til afsnittene

ja... der er ik link til afsnit 69 for den er ik kommet ud :/ 

Anmeld

14. maj 2013

Pikku Myy

Kay skriver:

nej... vi se det   kan læse mig frem til hvem der røg ud.. men vil gerne se det 

Så siger jeg ikke noget

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

**Ønskebabyen skriver:

jeg ved det også

Anmeld

14. maj 2013

BigHope13

Kay skriver:

Ej jeg har det på samme måde fik ikke set det igår og nu har jeg bare gået og tjekket hver halve time siden kl 16 Ihhh det så træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.