positiv test ?? efter 1. insemmination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
9 svar
4 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej. 

Så har jeg været igennem min første insemmination og jeg har fået at vide at jeg ikke må tage graviditetstest da ovitrelle inj. indeholder hcg - men at jeg skal tage blp. nu på torsdag. 

Selvf. sådan som jeg er kunne jeg ikke lad være med ikke at teste. Så igår (3+4) testede jeg og den var svag positiv.

Igen i dag tog jeg en test og det ligesom at stregen er blevet tydligere.  kan selvf. være ren indbildning.

Har dog ingen symptomer udover at den ene bryst er lidt øm. 

Er det nogen af jeg der har testet efter insemination før tid hvor i var gravide/ikke gravide???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej. 

Så har jeg været igennem min første insemmination og jeg har fået at vide at jeg ikke må tage graviditetstest da ovitrelle inj. indeholder hcg - men at jeg skal tage blp. nu på torsdag. 

Selvf. sådan som jeg er kunne jeg ikke lad være med ikke at teste. Så igår (3+4) testede jeg og den var svag positiv.

Igen i dag tog jeg en test og det ligesom at stregen er blevet tydligere.  kan selvf. være ren indbildning.

Er det nogen af jeg der har testet efter insemination før tid hvor i var gravide/ikke gravide???

Ulydighed er vejen frem
Du skal teste, mens du er sikker på at få en positiv test og hver dag, så ved du, at når den er blevet negativ og skifter til positiv, så er den god nok.
Held og lykke

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Hcg på 480 !!!! 

Anmeld

16. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hcg på 480 !!!! 

Tillykke!!! 

Anmeld

16. maj 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hcg på 480 !!!! 

Fedt!!! Tillykke

Anmeld

16. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hcg på 480 !!!! 

Hurra!!! Sikke en glæde. 

Og jeg gentager mig selv: Der foregår nogle kick ass fertilitetsbehandlinger for tiden!!

Anmeld

16. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hcg på 480 !!!! 

hole in one!!!!

SNYD!!

stort tillykke!!!!!!!!

Anmeld

16. maj 2013

Lauer

Tillykke

Anmeld

16. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej. 

Er ikke til at sige om det er retvisende hvis folk har oplevet det er det heller ikke sikkert om den tidlige positive test skyldes graviditet frem for hormoner. men jeg hepper på jer og håber der er bingo

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Mange tak allesammen! Mens er stadig ikk kommet så det bare GODT!! 

MEN symptomer er kun ømhed i den ene bryst - har tidligere haft 2 aborter i 5+3 og 6+6. Så prøver at ikke glæde mig for meget for ikke at blive helt knust hvis det Sku ske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.