Vigtig info til dem der har købt Mads&Mette body's...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

BabyMus

Opper lige - de er med i det nye katalog som er kommet i dag. Lad os håbe de er blevet fjernet og det er fordi reklamen er trykt på forhånd!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

KittyCatta

BabyMus skriver:

Opper lige - de er med i det nye katalog som er kommet i dag. Lad os håbe de er blevet fjernet og det er fordi reklamen er trykt på forhånd!!

Reklamerne bliver trykt seks uger i forvejen, derfor er det ikke muligt at ændre det.

TS: Hvor har du fundet det?

Anmeld

15. maj 2013

BabyMus

KittyCatta skriver:

Reklamerne bliver trykt seks uger i forvejen, derfor er det ikke muligt at ændre det.

TS: Hvor har du fundet det?

Tænkte godt det var noget i den stil. (: også derfor jeg lige oppede den, hvis nogle skulle se dem i reklamen og finde på at købe dem, hvis de ikke havde set dette inden. (:

Anmeld

15. maj 2013

KittyCatta

BabyMus skriver:

Tænkte godt det var noget i den stil. (: også derfor jeg lige oppede den, hvis nogle skulle se dem i reklamen og finde på at købe dem, hvis de ikke havde set dette inden. (:

På bagsiden af reklamen står der også " Der tages forbehold for trykfejl, manglende levering samt udsolgte varer." Der hører sådanne sager også i blandt

Anmeld

15. maj 2013

Fenja09

Muhmi skriver:

Læs lige......

Har du et direkte link?

/Fenja

Anmeld

15. maj 2013

Muhmi

Jeg så billedet på fb...

Anmeld

15. maj 2013

Team Putte

Juliekp skriver:

Tusind tak for info! Nicoline har to, øv øv.

Ved du om man kan få pengene tilbage uden at have en bon på dem? Da det er nogle vi har fået af mormor

arbejder selv i føtex og i sådan en situation kan du altid komme med varen uden bon

Anmeld

15. maj 2013

Juliekp

Team Putte skriver:

arbejder selv i føtex og i sådan en situation kan du altid komme med varen uden bon

Tusind tak!

Anmeld

15. maj 2013

Team Putte

Juliekp skriver:

Tusind tak!

Det var så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.