Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. maj 2013

Lihan88

Dette har intet med graviditet, baby eller lorteble at gøre Men jeg er igang med at skrive en uopfodret ansøgning til en stilling som administrativ medarbejder og mangler en fængende overskrift til ansøgningen! Håber I kan give mig til lidt ideér, da jeg har fået blokket lige nu for ideer  

Krydser for, at bare en af jer, kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Maria-s

Ski svært at hjælpe når man hverken kender jobbeskrivelse eller virksomhed

Anmeld

14. maj 2013

Lihan88

Maria-s skriver:

Ski svært at hjælpe når man hverken kender jobbeskrivelse eller virksomhed

Jeg har blot skrevet en uopfordret ansøgning til bl.a en autoforhander, boligselskaber og fagforeninger. Ansøgningerne indeholder lidt oplysninger om hvad jeg har erfaring med, bl.a. regnskab, kunderservice og aministrativt arbejde, samt lidt oplysninger/stikord om mig, såsom fleksibel, stabil medarbejder, arbejsom m.m.

Anmeld

14. maj 2013

Maria-s

ahhh ok jamen jeg ville prøve at skrive noget der viser dig, men som også passer til virksomheden. Tjek deres hjemmesider ud og se hvad deres værdier/ kernekompetencer eller noget andet der definere dem, er.

Har du haft ringet til dem først og talt med dem, eller sender du "bare"? 

For elles kan overskriften jo bare være fx. Dygtig og omhyggelig bogholder og så derefter skrive "efter behagelig samtale den og den dag, sender jeg hermed en uopfordret ansøgning for at blive en del af Deres virksomhed" bla bla bla.

ved ikke om det kan bruges?????

Har lidt svær ved at være kreativ når der ikke rigtig er noget konkret at forholde sig til

Anmeld

14. maj 2013

Nadia&Daniel

Har været på sådan et ansøgningskursus - der sagde underviseren.. At man kan skrive noget med (til virksomheder såsom: fagforening eller boligselskaber): "Jeg er den blæksprutte I mangler"

Anmeld

14. maj 2013

Lihan88

Maria-s skriver:

ahhh ok jamen jeg ville prøve at skrive noget der viser dig, men som også passer til virksomheden. Tjek deres hjemmesider ud og se hvad deres værdier/ kernekompetencer eller noget andet der definere dem, er.

Har du haft ringet til dem først og talt med dem, eller sender du "bare"? 

For elles kan overskriften jo bare være fx. Dygtig og omhyggelig bogholder og så derefter skrive "efter behagelig samtale den og den dag, sender jeg hermed en uopfordret ansøgning for at blive en del af Deres virksomhed" bla bla bla.

ved ikke om det kan bruges?????

Har lidt svær ved at være kreativ når der ikke rigtig er noget konkret at forholde sig til

Tak for hjælen, det kan i hvertfald bruges

Anmeld

14. maj 2013

Lihan88

Nadia&Daniel skriver:

Har været på sådan et ansøgningskursus - der sagde underviseren.. At man kan skrive noget med (til virksomheder såsom: fagforening eller boligselskaber): "Jeg er den blæksprutte I mangler"

Ja selvfølgelig! - Tusind tak   Den er kort og præcis

Anmeld

14. maj 2013

Nadia&Daniel

Lihan88 skriver:

Ja selvfølgelig! - Tusind tak   Den er kort og præcis

Lige præcis 

Held og lykke 

Anmeld

14. maj 2013

Lihan88

Nadia&Daniel skriver:

Lige præcis 

Held og lykke 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.