Scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
12 svar
11 synes godt om
14. maj 2013

o1Mutte

Ja nu har jeg lige taget sidste skud Gonal F Og skal ind og scannes i morgen.. Vi er super spændte.. Håber på nogle gode store æg

Det var ellers meningen min mand ville prøve at give mig sprøjten. Men han kunne ikke gøre det, så måtte gøre det selv

Det var bare en lille update herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Ja nu har jeg lige taget sidste skud Gonal F Og skal ind og scannes i morgen.. Vi er super spændte.. Håber på nogle gode store æg

Det var ellers meningen min mand ville prøve at give mig sprøjten. Men han kunne ikke gøre det, så måtte gøre det selv

Skønt!

krydser for en god scanning imorgen. Hvilken behandling er I i?

Anmeld

14. maj 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Skønt!

krydser for en god scanning imorgen. Hvilken behandling er I i?

IUI

Anmeld

14. maj 2013

CroQuis

for jer 

Anmeld

14. maj 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

for jer 

Tak

Hvordan har du det?

Anmeld

14. maj 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Uhh hvor spændende håber der ligger en skønt æg derinde som modnes fint glæder mig til en update.

Anmeld

14. maj 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Uhh hvor spændende håber der ligger en skønt æg derinde som modnes fint glæder mig til en update.

Håber også vores guldæg ligger derinde og venter på min mands soldater

Fik du Gonal F?

Anmeld

14. maj 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Håber også vores guldæg ligger derinde og venter på min mands soldater

Fik du Gonal F?

Ja det håber jeg sørme også for jer, det er så spændende en tid i går igennem nogen gange lidt for spændende

nej jeg fik pergotime de tre dage i mens perioden og så stak jeg med puregon 25enheder i 5 eller 6 dage mener jeg ,havde temmelig sløve æg i første forsøg. i andet forsøg fik jeg dog kun pergotime da min krop åbenbart var vågnet op og selv kunne modne æggene færdig med plot pergotime.
Begge gange har jeg haft to lige store æg. første gang i venstre side og anden gang i højre side

Anmeld

15. maj 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Ja det håber jeg sørme også for jer, det er så spændende en tid i går igennem nogen gange lidt for spændende

nej jeg fik pergotime de tre dage i mens perioden og så stak jeg med puregon 25enheder i 5 eller 6 dage mener jeg ,havde temmelig sløve æg i første forsøg. i andet forsøg fik jeg dog kun pergotime da min krop åbenbart var vågnet op og selv kunne modne æggene færdig med plot pergotime.
Begge gange har jeg haft to lige store æg. første gang i venstre side og anden gang i højre side

Okay Håber vi bare skal bruge et forsøg.. Især fordi vi ikke kan nå andet forsøg inden sommerferien

Anmeld

15. maj 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Okay Håber vi bare skal bruge et forsøg.. Især fordi vi ikke kan nå andet forsøg inden sommerferien

Jeg krydser for i kan nøjes med et enkelt forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.