Hvordan forkæler jeg min veninde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Honningblomst

min super seje veninde som kan holde mig ud i tykt og tyndt...-smiler- min dejlige veninde der nu har tabt sig endnu mere og er godt på vej til en normal vægt...startede på 115kg+ og vejer nu under 90 kg...hun mangler da lidt endnu, men er jo godt på vej og nu vil jeg gerne forkæle hende lidt,..synes ikke lige at gå ud og spise er det rette...tænkte på noget massage, krop ansigt eller noget fod hænder noget...
Har I nogle gode idéer og helst til en på sydsjælland eller falster...
Jeg vil give hende en skøn dag...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Cris

Ja, god idé! Jeg kender ikke så mange stedder og kun i Kph, men en dag sammen med massage, ansigsbehandling og måske en lækker mani-pedicure ville være rigtigt sjovt!

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Ja, god idé! Jeg kender ikke så mange stedder og kun i Kph, men en dag sammen med massage, ansigsbehandling og måske en lækker mani-pedicure ville være rigtigt sjovt!

Ja, tror du ikke-smiler- og så ville jeg finde et sted hvor vi begge kunne ligge og få massage osv....en rigtig tøsehyggedag...hun flytter snart til Kbh, er sgu lidt hårdt at skulle sige farvel...øvøv...
Men ja, vil prøve at undersøge noget..
Knus...

Anmeld

2. juli 2009

Cris

Men så bliver der nogle hyggelige ture til Kph for at besøge hende. Du er glad for byen alligevel, så I må finde på et eller andet en gang i mellem

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Men så bliver der nogle hyggelige ture til Kph for at besøge hende. Du er glad for byen alligevel, så I må finde på et eller andet en gang i mellem

Helt sikkert...jeg er vildt misundelig på hende...men var jeg 22 år og single så boede jeg heller ikke hernede...så afsted med hende og så må jeg tage derind-smiler-
Knus.

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Lyder som en god ide:-) Synes bestemt også hun skulle ha en lækker dag hvor I begge får noget massage og evt en ansigsbehandling:-) Ku da være super duper hygge:-))))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.