Grund til bekymring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
6 svar
4 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg og min kæreste bor ikke samme, men vi er meget sammen, og venter sammen vores første barn..

Vi blev lidt uvenner her sidst nat, men snakkede så om det, og han ville så kontakte mig igår eftermiddag, så vi kunne snakke ud om det..

Dette er ikke sket, så har intet set eller hørt fra ham siden i forgårs aftes? han har ingen mobil, da den er gået i stykker..

Hvad ville du/i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Bshizzle

Enten give ham tid til at tænke (går ud fra han havde brug for dette?).. 

Eller tá hjem til ham og sige at man har brug for at snakke ud om tingene 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Enten give ham tid til at tænke (går ud fra han havde brug for dette?).. 

Eller tá hjem til ham og sige at man har brug for at snakke ud om tingene 

Okay, giver ham lige lidt tid så, det er mere det at han skrev at han elsker mig, savner, tænker på mig, og vil kontakte mig, men så ikke har gjort det . men giver det lidt tid..

Anmeld

14. maj 2013

Papillon

Anonym skriver:

Okay, giver ham lige lidt tid så, det er mere det at han skrev at han elsker mig, savner, tænker på mig, og vil kontakte mig, men så ikke har gjort det . men giver det lidt tid..

Mon ikke bare han er almindeligt mandeglemsom og travl? Tror ikke jeg ville lægge så meget i det før end der er gået en dag eller to

Anmeld

14. maj 2013

C-Dog

Det er jo svært for os at bedømme. Hvis jeg ikke havde hørt fra min mand en hel dag kan jeg godt love at jeg ville være bekymret. Men jeg er også ret bekymret af natur. Er altid sådan lidt nervøs for om venner og familie skal komme galt afsted. 'Tvinger' også mine søskende og min mor til lige at skrive de er kommet godt hjem når de har besøgt mig Og hvis de ikke gør så ringer jeg. Pylremor her kan ikke sove roligt uden at vide om alle er i sikkerhed.

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Kitkat92 skriver:

Mon ikke bare han er almindeligt mandeglemsom og travl? Tror ikke jeg ville lægge så meget i det før end der er gået en dag eller to

Jeg har tilladt mig at skrive til hans mor - som har forklarede mig det, så har fundet ud af det - sådan da

Anmeld

15. maj 2013

Pia E.

FrkHamilton skriver:

Det er jo svært for os at bedømme. Hvis jeg ikke havde hørt fra min mand en hel dag kan jeg godt love at jeg ville være bekymret. Men jeg er også ret bekymret af natur. Er altid sådan lidt nervøs for om venner og familie skal komme galt afsted. 'Tvinger' også mine søskende og min mor til lige at skrive de er kommet godt hjem når de har besøgt mig Og hvis de ikke gør så ringer jeg. Pylremor her kan ikke sove roligt uden at vide om alle er i sikkerhed.

Rart at vide, at der findes andre pylremødre jeg har det på samme måde og ringer dem sgu ned, hvis ikke de selv ringer og siger de er i god behold har selv en lille pige nu, hun må gerne blive knap så pylret som sin mor, det er hårdt at være blød. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.