Aya er SÅ streng i øjeblikket, men hvor er hun dog også dejligt

Hun bliver hurtigt vildt hysterisk og vi har prøvet alt - næsten
For idag blev vi så enige om, at det måske i bund og grund skyldtes at hun var træt... Så idag (for ca 30 min siden) blev hun så mega hys og jeg tog hende og børstede hendes tænder mens jeg stille og roligt snakkede med hende og fortalte jagt jeg gjorde. Hun skreg, vred sig, sparkede og slog - alt imens jeg bare sagde det var ok at være vred (av for helvede, hihi).
jeg bar hende op ad trappen (igen med megen modstand og vræl), men ligeså snart vi kom ind på værelset og jeg begyndte at synge hendes godnatsang (du er min øjesten
) så krammede hun sig helt ind til mig, sukkede dybt, gav mig et kys og lagde sig uden problemer... Det larmede lidt i babyalarmen (lidt dyne der blev banket og lidt pludren) i ca 5 min og så sov hun
... Det er godt nok tidligt, men hun har tydeligvis trængt til det - bliver spændende hvad tid jeg skal op imorgen 
Men hun er simpelthen bare så skøn altså
Hun charmer sig ind på alle via sine underlige påfund - den ene pædagog på hendes stue sagde også til mig den anden dag da jeg hentede hende at hun simpelthen bare var så sjov - før nogle sjove ting og finder på sjove påfund. Og familie og venner er enige, hun er sgu en lille skuespiller
- hendes oldefar (min farfar, der desværre døde alt for tidligt i 1997) ville have været stolt som en pave. Han var selv lidt af en spilopmager
Og hun havde haft en stor stjerne hos ham hvis han havde oplevet hende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld