Hystaden og max billedspam ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
1 synes godt om
14. maj 2013

hautecouture

Aya er SÅ streng i øjeblikket, men hvor er hun dog også dejligt

Hun bliver hurtigt vildt hysterisk og vi har prøvet alt - næsten  For idag blev vi så enige om, at det måske i bund og grund skyldtes at hun var træt... Så idag (for ca 30 min siden) blev hun så mega hys og jeg tog hende og børstede hendes tænder mens jeg stille og roligt snakkede med hende og fortalte jagt jeg gjorde. Hun skreg, vred sig, sparkede og slog - alt imens jeg bare sagde det var ok at være vred (av for helvede, hihi).

jeg bar hende op ad trappen (igen med megen modstand og vræl), men ligeså snart vi kom ind på værelset og jeg begyndte at synge hendes godnatsang (du er min øjesten) så krammede hun sig helt ind til mig, sukkede dybt, gav mig et kys og lagde sig uden problemer... Det larmede lidt i babyalarmen (lidt dyne der blev banket og lidt pludren) i ca 5 min og så sov hun ... Det er godt nok tidligt, men hun har tydeligvis trængt til det - bliver spændende hvad tid jeg skal op imorgen 

Men hun er simpelthen bare så skøn altså  Hun charmer sig ind på alle via sine underlige påfund - den ene pædagog på hendes stue sagde også til mig den anden dag da jeg hentede hende at hun simpelthen bare var så sjov - før nogle sjove ting og finder på sjove påfund. Og familie og venner er enige, hun er sgu en lille skuespiller  - hendes oldefar (min farfar, der desværre døde alt for tidligt i 1997) ville have været stolt som en pave. Han var selv lidt af en spilopmager  Og hun havde haft en stor stjerne hos ham hvis han havde oplevet hende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Maja88

Nøjagtig som herhjemme...

Her er hun siden hun kom i dp for snart halvanden år siden blevet puttet mellem 17 og 18.

Det er tidligt ja men sådan er hendes behov... hun sover til kl 7 næste morgen...

Anmeld

14. maj 2013

hautecouture

Maja88 skriver:

Nøjagtig som herhjemme...

Her er hun siden hun kom i dp for snart halvanden år siden blevet puttet mellem 17 og 18.

Det er tidligt ja men sådan er hendes behov... hun sover til kl 7 næste morgen...

Jamen så er det måske i bund og grund "bare der den ligger" ... vi har altid trukket den til omkring kl 19 (tidligst 18.30) fordi vi troede det var hendes behov... Det har også undret mig lidt at jeg tit har måret vække hende kl 7.30 fordi hun endnu ikke var vågnet... Indtil for et par mdr siden (før hysteriet) var hendes rytme typisk 19-7.30 og det fungerede egentlig godt... Men hun er sko selvfølgelig blevet ældre og der sker så meget udviklingsmæssigt og i vuggestuen hvor hun i dén grad bliver udfordret fysisk og mentalt - så det er vel naturligt hun har brug for mere søvn .... Håber hun sover.... Bare til kl 6 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.