Gravid efter rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvor lang tid efter rygestop blev i gravide? Hvor længe havde I prøvet før rygestoppet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor lang tid efter rygestop blev i gravide? Hvor længe havde I prøvet før rygestoppet?

Hov, ved ikke lige om den ligger rigtigt :s Nå, ikke meget at gøre ved det, håber nogen svarer alligevel

Anmeld

14. maj 2013

Hailiesmom11

Jeg stoppede i august 2012 og blev gravid 1/1-13
Røg da jeg blev gravid med min datter stoppede da vi fandt ud af det..

Anmeld

14. maj 2013

grinny

Stoppede november '12 og blev gravid marts '13 

Den måned jeg blev gravid havde vi prøvet i 3 år 

Anmeld

14. maj 2013

Mami_Ravn

Det har vist ikk så meget med hinanden at gøre, jeg skar ned dda jeg smed pillen 5 marts 13, da jeg vidste jeg ville stoppe når jeg blev gravid, men havde samtidig også fået at vide det kunne tage LANG tid at blive gravid hvis man havde været på piller længe- jeg havde været i 11 år- så jeg gad ikke leve i total afholdenhed Hvis jeg nu ført blev gravid efter et år.. Jeg testede positiv 6 april 13...

men pas på ikk sammenlign dig for meget med andre selvom det er svært- der er ikke en af os der er ens...

kør på og hyg jer med det, så kommer rejen lige pludselig :-) 

Anmeld

14. maj 2013

Lilotte87

Jeg stoppede med at ryge 1/8-12 og testede positiv 1/11-12. Vi var i behandling pga. min kærestes sædkvalitet. Vi havde 6 regensglasforsøg bag os. Jeg lagde smøgerne og 7. forsøg gav os lykken 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Mami_Ravn skriver:

Det har vist ikk så meget med hinanden at gøre, jeg skar ned dda jeg smed pillen 5 marts 13, da jeg vidste jeg ville stoppe når jeg blev gravid, men havde samtidig også fået at vide det kunne tage LANG tid at blive gravid hvis man havde været på piller længe- jeg havde været i 11 år- så jeg gad ikke leve i total afholdenhed Hvis jeg nu ført blev gravid efter et år.. Jeg testede positiv 6 april 13...

men pas på ikk sammenlign dig for meget med andre selvom det er svært- der er ikke en af os der er ens...

kør på og hyg jer med det, så kommer rejen lige pludselig :-) 

Skal nok passe på med at sammenligne for meget, det var bare sjovt at høre, hvad andre har oplevet i den forbindelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.