Jeg er lige flyttet fra Odense til Vejle og kender ingen, udover min kæreste og hans familie.
Jeg er vandt til at have veninder omkring mig i odense. lige fra en hyggesnak på cafe' til nogen oplevelser sammen. udover det også bare til at slappe af sammen med og nogen man kan betro sig til og omvendt.
Jeg har en søn Elias, som bliver 3 år i oktober. Elias er en meget kærlig dreng som er åben og han ELSKER flyvemaskiner 
Jeg bliver 25 år her i denne månede. (En alder man helst vil springe over!) hehe.. Jeg er en meget forstående og åben person. jeg er let til smil og nem at omgås, vil jeg da selv mene
Jeg vil mine nærmeste det bedste og er en person der har nemt ved at fornemme hvis mine kære har brug for noget.
I min fritid gik jeg førhen meget op i dans. jeg har danset siden jeg var 3 år gammel. vundet DM og haft mine egne dansehold lige fra 3 år og op til 25 år hvor det ene hold jeg havde var på proff. plan. holdet var ude og danse til flere forskellige arrangementer. blandt andet optakt til en af kesslers kampe, postdanmark rundt, DHB osv. Jeg har i sinde at starte noget nyt op her i vejle når muligheden er for dette.
omkring udd. starter jeg på vuc her i vejle den 15. aug. jeg vil endten gerne ende uud i at blive socialrådgiver, støttepædagog eller lign.
Min kæreste er soldat, så jeg er desværre meget alene da han er på kasernen i hverdagene. derfor kunne det jo være meget dejligt med noget tøsehygge
!!
Jeg håber her er nogen fra vejle/omegn som kunne være interesseret i at lære mig at kende??
Hvis nogen er i tvivl om det jeg skriver eller gerne vil vide mere om mig så er i velkommen til at finde mig på facebook også. derinde hedder jeg ; "Henriette og Elias Christensen" (Der er vist to profiler der dukker op men det er kun den ene der virker.
Glæder mig til at høre fra jer.
Kraaam og knus herfra
Anmeld