hvad skal man sørge for hos faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
7 svar
4 synes godt om
14. maj 2013

Mettefpigen

Er blevet i tvivl.... Lukas bor hos mig, og er hos hans far 2 dage om ugen.... Men hvad skal jeg sørge for er hos ham?
Jeg laver "dele ordning" , har delt tøj op så han har fast tøj nede hos ham og har sagt at han skal sige til når han er ved at løbe tør for bleer... Men hvad skal jeg egentlig sørge for??...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

baby012

Mettefpigen skriver:

Er blevet i tvivl.... Lukas bor hos mig, og er hos hans far 2 dage om ugen.... Men hvad skal jeg sørge for er hos ham?
Jeg laver "dele ordning" , har delt tøj op så han har fast tøj nede hos ham og har sagt at han skal sige til når han er ved at løbe tør for bleer... Men hvad skal jeg egentlig sørge for??...

Bleer ? Det skal du ikke give med.. 

Det eneste du skal sørge fir, er rent tøj og sko nok til de dage barnet er hos faren.. 

Anmeld

14. maj 2013

Benjamins'mor

Tøj, sko og overtøj.
Bleer vil jeg mene han selv skal sørge for.

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

baby012 skriver:

Bleer ? Det skal du ikke give med.. 

Det eneste du skal sørge fir, er rent tøj og sko nok til de dage barnet er hos faren.. 

Okay, så er det da til at finde ud af :-) tak :-)

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

Benjamins'mor skriver:

Tøj, sko og overtøj.
Bleer vil jeg mene han selv skal sørge for.

Okay, tak :-)

Anmeld

14. maj 2013

LRJ

Jeg fik af vide af statsforvaltningen at jeg skal sørge for bleer, tøj, overtøj, og medicin og det er kun 8 mdr siden jeg fik det afvide

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

Mettefpigen skriver:

Hvis Lukas har en bamse så husk også den

eller andet legetøj. hehe
Men jeg siger som de andre, kun tøj skal du sørge for  

Anmeld

14. maj 2013

SjeBets

du skal sørge for tøj, og intet andet. 

Samværsforældren skal selv sørge for de udgifter der er ved samvær, som bleer, mad, benzin til transporten den ene vej og så videre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.