tynd afføring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
3 synes godt om
14. maj 2013

EnSødMor

Hej  

Problemet er at de sidste 14 dage har min pige haft meget tyndt afføring, gerne 3 gange om dagen... 

Hun er 7 måneder, så tænker om hun måske har ondt i maven, eller hvad? Hvornår skal jeg reagere på det? eller er det ganske normalt. ? 

Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

l.kjoeller

Frk-S skriver:

Hej  

Problemet er at de sidste 14 dage har min pige haft meget tyndt afføring, gerne 3 gange om dagen... 

Hun er 7 måneder, så tænker om hun måske har ondt i maven, eller hvad? Hvornår skal jeg reagere på det? eller er det ganske normalt. ? 

Tak på forhånd.

min datters afføring har altid været tynd i det og gerne 3 gange dagligt. men hvis det er direkte diare så søg læge for en sikkerheds skyld da hun kan tabe sig.

Anmeld

14. maj 2013

EnSødMor

l.kjoeller skriver:

min datters afføring har altid været tynd i det og gerne 3 gange dagligt. men hvis det er direkte diare så søg læge for en sikkerheds skyld da hun kan tabe sig.

Hmm. okay..  

Vi skal alligevel et smut forbi lægen idag, så jeg tror lige jeg nævner det. for en sikkerhedsskyld, hun virker bare ikke til at det genere hende. men ja, 

Anmeld

14. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
l.kjoeller skriver:

Det var det samme her. Og tror først hendes aff er blevet normal indenfor de sidste 2  mdr.

Virker det til at hun har ondt i maven, altså trækker hun benene op, græder osv når hun ska lave??

Du ka evt gi hende lidt banan, det plejer at virke. Vh stine

Anmeld

14. maj 2013

l.kjoeller

StineW79 skriver:

Det var det samme her. Og tror først hendes aff er blevet normal indenfor de sidste 2  mdr.

Virker det til at hun har ondt i maven, altså trækker hun benene op, græder osv når hun ska lave??

Du ka evt gi hende lidt banan, det plejer at virke. Vh stine

det er ikke et problem. hun spiser fint og tager fint på

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

Tynd mave kan også forekomme af forstoppelse.. så er det kun det tynde som kan passere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.