Jeg har pco og min kæreste har meget nedsat sædkvalitet så vi skal direkte til IVF.
- Vi er nu endelig færdige med alle samtaler osv. og nu venter vi kun på at jeg får min mens, så vi kan starte på hormonerne. De er købt og ligger bare derhjemme og venter.. Hvis jeg får min mens inden d. 19 Maj, vil vores IVF forsøg ske i slutningen af Juni starten af Juli, hvis det først kommer efter skal vi vente til sommerferien er slut. (August/september)
Sidste år havde jeg kun mens 3 gange, men indtil videre er den kommet hver måned de sidste 4 måneder og nu er den så 16 dage forsinket :-( Jeg har fået nogle piller som skal fremskynde min mens, så vi kan nå det inden sommerferien, og det vil vi jo helst!
Føler bare at jeg har en kæmpe stor og fed sten på mine skuldre.. Hvorfor kommer den skide mens ikke bare?? 

Jeg prøver så vidt muligt ikke at tænke på det, da min svigermor siger at det kan få den til at udeblive.. Kender i nogle triks så ens mens kommer??
Jeg er simpelhen så ovenud lykkelig over at vi endelig er ved at være ved første forsøg og ved da godt at 3-4 måneders ventetid ikke er så lang tid men vi har prøvet selv i 2 år nu, og det er virkelig et ønskebarn så det må bare gerne ske NU

Anmeld