Når en anonym skriver ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
10 svar
7 synes godt om
13. maj 2013

emsaroto

Tænker i nogen gange på, om en af de mange anonyme herinde på baby er nogen i kender? Måske en fra terminsgruppen, fra hverdagen eller en i har lært godt at kende herinde fra?

For når jeg tænker det, så har jeg utrolig svært ved at komme med min ærlige mening .. kender i det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

L&V

emsaroto skriver:

Tænker i nogen gange på, om en af de mange anonyme herinde på baby er nogen i kender? Måske en fra terminsgruppen, fra hverdagen eller en i har lært godt at kende herinde fra?

For når jeg tænker det, så har jeg utrolig svært ved at komme med min ærlige mening .. kender i det? 

Jeg læser i hvert fald tit indlæg hvor jeg godt ka lure hvem det er men bliver ik mindre ærlig i mit svar af den grund

Anmeld

13. maj 2013

banana3

emsaroto skriver:

Det kender jeg !!

Anmeld

13. maj 2013

Laulund87

Ja det tænker jeg lidt over, især hvis man "diskuterer". Der var faktisk på et tidspunkt hvor jeg fortrød at jeg blev ved med at diskutere fordi jeg pludselig fik fornemmelsen af at det var en jeg kendte. Altså kender jo en del herinde fra IRL eller har kontakt med via FB.

Anmeld

13. maj 2013

emsaroto

Månsson skriver:

Jeg læser i hvert fald tit indlæg hvor jeg godt ka lure hvem det er men bliver ik mindre ærlig i mit svar af den grund

Nogen gange svare jeg bare slet ikke, fordi jeg har det så dårligt med ikke at "mene" eller "synes" det samme som den person, der måske står og har det svært. 

Men hvis jeg ikke aner hvem det er, så svare jeg bare på livet løs. 

Anmeld

13. maj 2013

L&V

emsaroto skriver:

Nogen gange svare jeg bare slet ikke, fordi jeg har det så dårligt med ikke at "mene" eller "synes" det samme som den person, der måske står og har det svært. 

Men hvis jeg ikke aner hvem det er, så svare jeg bare på livet løs. 

Det tænker jeg slet ik over.. Dem jeg kender her inde og hvis mening betyder noget for mig osv ved jo os hvordan jeg er og hvor jeg står så det har jeg ik noget problem med..

Anmeld

14. maj 2013

Fenja09

emsaroto skriver:

Nej det må jeg indrømme at jeg ikke tænker over - altså det kan da godt strejfe mig, at det muligvis er en jeg kender, men jeg svare som jeg ville gøre til alle uanset hvem vedkommende er. Så længe man svare ordentligt og sagligt, så mener jeg ikke det er et problem, heller ikke selvom man er uenig eller kender hinanden.

/Fenja

Anmeld

14. maj 2013

Gittemor09

jeg svarer altid med min ærlige mening...

for selvom det måske kunne være en veninde eller ven fortjener de min ærlige mening som jeg svarer dem IRL....

Anmeld

14. maj 2013

Louise H.

Jeg tænker da nogen gange på om det er nogen jeg kender/ved hvem er, når jeg læser deres indlæg. Men det kommer meget an på hvad det omhandler. Men får nu min ærlige mening alligevel

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

Gittemor09 skriver:

jeg svarer altid med min ærlige mening...

for selvom det måske kunne være en veninde eller ven fortjener de min ærlige mening som jeg svarer dem IRL....

Det er ikke fordi jeg ikke vil give dem jeg kender en ærlig mening, jeg har det bare svært ved at gøre det på nettet i et åbentforum. 

Så derfor undelader jeg hellere at svare herinde, hvis jeg føler det er en jeg kender. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.