Udendørssko.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.005 visninger
26 svar
11 synes godt om
13. maj 2013

Faith

Jeg skal have købt et par udendørssko til min søn på 11 måneder.

Han kan endnu ikke gå, men øver sig meget.

De sko han har nu er sådan nogle Prewalkers, men de er simpelthen slidt op efter kun 1 måned, fordi han kravler i dem udenfor.

Hvilke sko skal jeg købe? Et par kondisko, sandaler.... Eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Fuglemor

Faith skriver:

De sko han har nu er sådan nogle Prewalkers, men de er simpelthen slidt op efter kun 1 måned, fordi han kravler i dem udenfor.

De må kun have prewalkers på indtil de kan gå rigtigt. For de støtter deres fødder og er bløde. Mens alm sko er mere stive idet og ikke støtter så godt

Anmeld

13. maj 2013

Faith

Mor12 skriver:

De må kun have prewalkers på indtil de kan gå rigtigt. For de støtter deres fødder og er bløde. Mens alm sko er mere stive idet og ikke støtter så godt

Tak for svar

Så må jeg købe et par nye prewalkers. Synes bare det er voldsomt mange penge når de er slidt op i løbet af en måned

Men det er der ikke noget at gøre ved. Sko skal han jo have

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

Faith skriver:

Jeg vil forsat anbefale prewalker sko til ham. Petit Nords prewalker sko har en tyk gummisål, så de burde ikke blive slidt så hurtigt:-)

Du kan fx se dem på;

http://www.astaogalfred.dk/shop/petit-nord-prewalker-926p.html

Anmeld

13. maj 2013

Fuglemor

Faith skriver:

Tak for svar

Så må jeg købe et par nye prewalkers. Synes bare det er voldsomt mange penge når de er slidt op i løbet af en måned

Men det er der ikke noget at gøre ved. Sko skal han jo have

Det er det også. Vores har også slidt sine op på en måned, og havde inden da købt nogle i stof til hende også til samme pris som hun kun brugte kort tid. Det løber hurtig op

Anmeld

13. maj 2013

Faith

Asta&Alfred skriver:

Jeg vil forsat anbefale prewalker sko til ham. Petit Nords prewalker sko har en tyk gummisål, så de burde ikke blive slidt så hurtigt:-)

Du kan fx se dem på;

http://www.astaogalfred.dk/shop/petit-nord-prewalker-926p.html

Tak for svar

Kan desværre ikke trykke på linket. Kan du ændre det tror du? Vil meget gerne se skoene

Anmeld

13. maj 2013

Faith

Mor12 skriver:

Det er det også. Vores har også slidt sine op på en måned, og havde inden da købt nogle i stof til hende også til samme pris som hun kun brugte kort tid. Det løber hurtig op

Det er nok bare en af de ting man må acceptere når man har børn. Det koster!!!!

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

Faith skriver:

Tak for svar

Kan desværre ikke trykke på linket. Kan du ændre det tror du? Vil meget gerne se skoene

Det var skam så lidt. Jeg kan desværre ikke aktivere linket. Jeg ved ikke om man skal være plus medlem for at kunne gøre det.

Du kan trykke på mit banner, som linker direkte til hjemmesiden og så kigge under Petit Nord i venstre menu, så kan du se dem. Ellers må du endelig skrive igen

Som bruger på baby.dk giver jeg 10 % rabat på skoene:-)

Anmeld

13. maj 2013

Faith

Asta&Alfred skriver:

Det var skam så lidt. Jeg kan desværre ikke aktivere linket. Jeg ved ikke om man skal være plus medlem for at kunne gøre det.

Du kan trykke på mit banner, som linker direkte til hjemmesiden og så kigge under Petit Nord i venstre menu, så kan du se dem. Ellers må du endelig skrive igen

Som bruger på baby.dk giver jeg 10 % rabat på skoene:-)

Ih tak ska du ha

Vil straks gå ind og kigge!

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

Faith skriver:

Ih tak ska du ha

Vil straks gå ind og kigge!

Super - Du må endelig spørge løs hvis der er noget der falder dig ind:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.