Janne T. skriver:
What the fuuuu....
Vores lille manse er allerede EN MÅNED gammel! Om jeg fatter det! Den sidste måned har været så vild, synes jeg. Og det er gået over al forventning! Ja, det er hårdt i perioder, men sådan generelt set synes jeg faktisk, at det er nemt at være mor til 2 under 2 indtil videre. Det bliver nok sværere, når han bliver større. Vi har helt klart haft dårlige dage, dage hvor jeg har haft lyst til at råbe "RØV" ude på altanen, for derefter at hoppe ud af vinduet (eller noget
), men i det store hele har det været nemt nok. Også selvom jeg ofte er alene med dem grundet Ls arbejdstider.
Men vi er også velsignet med et meget 'nemt' barn denne gang. Jeg elsker mine børn lige højt, så det skal ikke forståes sådan, at jeg elsker ham mere, fordi Rose var (og er
) en udfordring. Jeg elsker at Rose har så meget pondus og personlighed, stædighed og vilje. Men lige så meget som jeg elsker det, nyder jeg, at James er en rolig sjæl, en hyggefis som er ret lige til.
Ingen kolik (endnu
) bevares, han har da dage hvor han har ondt i maven, men det er altså intet, og han er nem at trøste!
Han sover hele natten kun afbrudt af amninger. Typisk ammer jeg hver 3. time om natten, men i nat tog han dog et stræk fra 23-04.30
Vi samsover stadig med ham om natten, og det fungerer rigtig godt. Jeg fuldammer også stadig 

Han er begyndt at smile en smule bevidst en gang imellem, fangede det på billede i går - se nedenfor. Det er så cute! Af udseende ligner han sin søster meget 
Ellers er der vel ikke så meget! Det går fint herhjemme
Bare lige en update herfra! Har ikke så meget tid til at være aktiv herinde, nu vi har de to små 
Det er altså lidt morsomt som han ligner den drengede version, både af udseende og sind
OG.. så er jeg nødt til at spørge.. den body han har på på billede 1.. hvor er den fra?? Jeg solgte nemlig en magen til for et halvt års tid siden, og den var fra USA. Og kan se hende der købt det dengang har slettet sig (det skulle vel aldrigvære dig??)