Hvorfor tror jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. maj 2013

Papillon

Hvorfor tror jeg, at jeg er gravid, når jeg har haft menstruation som normalt og nu venter på ægløsning? Jeg har ingen egentlig grund til at tro det, bare symptomer, som sikkert er indbildning..

Plejer at teste samme morgen, som jeg forventer mens, men havde ingen test denne gang og mens kom iøvrigt en dag før den plejer.

Dumme dumme drille hoved  Måtte lige ud det, og måske høre, at jeg ikke er den eneste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Helloo

Kitkat92 skriver:

Hvorfor tror jeg, at jeg er gravid, når jeg har haft menstruation som normalt og nu venter på ægløsning? Jeg har ingen egentlig grund til at tro det, bare symptomer, som sikkert er indbildning..

Plejer at teste samme morgen, som jeg forventer mens, men havde ingen test denne gang og mens kom iøvrigt en dag før den plejer.

Dumme dumme drille hoved  Måtte lige ud det, og måske høre, at jeg ikke er den eneste?

teeeeeest 

Anmeld

13. maj 2013

Lizette86

Hehe sjovt du lige skriver det.. Jeg fik langt om længe min mens 

her til morgen... Men den var så 14 dage forsinket . Og alligevel tænker jeg stadig, om jeg er gravid.

Anmeld

14. maj 2013

Papillon

Louise6551 skriver:

teeeeeest 

Done, og den har været negativ de sidste 10 minutter tror jeg - så nu må "symptomerne" gerne forsvinde, tak

Øv hvor ville jeg gerne se to streger..

Anmeld

14. maj 2013

M&N

Kitkat92 skriver:

Årh hvor kan jeg huske det 

Tankerne kan virkelig drille en! Øv at du fik din mens dog!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.