Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For et par uger siden lavede min kæreste en surprise-aften for mig. Han fortalte i god tid at jeg skulle holde den dag ledig, og så lavede han en lækker hygge-aften med god mad og bio-tur
Nu vil jeg så give lidt igen her et par måneder inden vi bliver forældre!
Jeg har så fundet på den idé at tage ham med i Mariagerfjord Saltcenter til en kæreste-dag, hvor vi får massage, salt-peeling og diverse andre LÆKRE sager!!! Jeg har her til aften sagt til min kæreste at han skal holde den 24. maj ledig fra kl. 14 og resten af dagen - og han sad bare og var et stort spørgsmålstegn Ihh, hvor jeg glæææder mig til at overraske ham med forkælelse og alt hvad der til medhører!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: For et par uger siden lavede min kæreste en surprise-aften for mig. Han fortalte i god tid at jeg skulle holde den dag ledig, og så lavede han en lækker hygge-aften med god mad og bio-tur Nu vil jeg så give lidt igen her et par måneder inden vi bliver forældre! Jeg har så fundet på den idé at tage ham med i Mariagerfjord Saltcenter til en kæreste-dag, hvor vi får massage, salt-peeling og diverse andre LÆKRE sager!!! Jeg har her til aften sagt til min kæreste at han skal holde den 24. maj ledig fra kl. 14 og resten af dagen - og han sad bare og var et stort spørgsmålstegn Ihh, hvor jeg glæææder mig til at overraske ham med forkælelse og alt hvad der til medhører!!
Godt i husker at forkæle hinanden
Monica
det er super lækkert i Mariager saltcenter.. jeg bor ikke langt derfra kan varmt anbefale det..
Monica P skriver: Godt i husker at forkæle hinanden Monica
Jaaa, det må man aldrig glemme Håber også det bliver ved selvom den lille kommer!
Twinkle little star skriver: det er super lækkert i Mariager saltcenter.. jeg bor ikke langt derfra kan varmt anbefale det..
Åhh, det lyder godt!! Jeg har aldrig været der - men har også hørt meget godt om det
Mettefpigen skriver: Ajj hvor hygggeligt Tager du ikk lige mig med???
Ajj hvor hygggeligt Tager du ikk lige mig med???
Hehe Det kunne du tænke dig?
emmagirl skriver: Åhh, det lyder godt!! Jeg har aldrig været der - men har også hørt meget godt om det
Det er super lækkert.. tag en flaske vand med når i er inde i badet.. Det er meget varmt..
(Og lad være med at barbere ben og diverse steder lige dagen forinden, da det kan svige en del nede i saltvandet, egen erfaring )
Twinkle little star skriver: Det er super lækkert.. tag en flaske vand med når i er inde i badet.. Det er meget varmt.. (Og lad være med at barbere ben og diverse steder lige dagen forinden, da det kan svige en del nede i saltvandet, egen erfaring )
Haha, åh Gud godt du siger det!!! Så må kæresten leve med et par dags gamle barberinger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128