hvor længe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

sandra-t

Diana... skriver:

Jo med P-piller kan man godt du tager en pakke den første måned og så kommer din mens derefter men den beskytter jo så ikke før at du starter på nr 2 pakke.

Og i den første pakke kan du godt få dit mens når du har spist halvdelen af p-pillerne men det er ikke fordi der er noget galt men fordi du leger med hormonerne som min læge sagde 

der kan man bare se.. tak diana

tror bare jeg venter og nyder tiden uden menstruation og passer extra godt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Diana...

sandra-t skriver:

der kan man bare se.. tak diana

tror bare jeg venter og nyder tiden uden menstruation og passer extra godt på

Det skal du da os bare gøre... 

Jeg fortryder SÅ meget at jeg startet på mine for det nedsatte min mælk SÅ meget at jeg kun kunne nat amme og + så tog jeg 8 kg på så jeg stoppet alligevel med dem. ØV ØV hvor var jeg dum da jeg gerne ville ha forsat med at amme, men jeg havet så meget mælk at både mig og lægen troet ikke det ville gøre det store men det gjorde det. Så hader man lidt sig selv især når man alligevel er stoppet med dem igen pga af min vægt.

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

knap 4 mdr gik der 1. gang og knap 9 mdr 2. gang... Begge gange kom det 3 uger efter ammestop......

Anmeld

2. juli 2009

sandra-t

Diana... skriver:

Det skal du da os bare gøre... 

Jeg fortryder SÅ meget at jeg startet på mine for det nedsatte min mælk SÅ meget at jeg kun kunne nat amme og + så tog jeg 8 kg på så jeg stoppet alligevel med dem. ØV ØV hvor var jeg dum da jeg gerne ville ha forsat med at amme, men jeg havet så meget mælk at både mig og lægen troet ikke det ville gøre det store men det gjorde det. Så hader man lidt sig selv især når man alligevel er stoppet med dem igen pga af min vægt.

ej hvor ærgeligt at det havde så stor betydning.

ja jeg tog også yderligere 3 kg på da jeg stoppede amningen. øv altså nu mangler jeg en 5-6 kg så er jeg på startvægten men hmm det virker åbenbart bedst på kewin der nu har tabt sig 7 kg af mit sundheds flip 'gg

Anmeld

2. juli 2009

Harfeletten

SussieOx skriver:

Gud, jeg er sat til her d. 29, og jeg har købt stort ind i bind, da jeg hørte man fik det lige efter fødslen, og så mere kraftigt end normalt? ...

Knus en tilsyneladende forvirret førstegangsfødende

Jeg har lige født, for 1 måned siden, og der fik jeg af vide at man kunne bløde op til 8 uger efter fødslen, fordi at livmorderen skal trække sig sammen.
Men når den omgang så stopper, så kan der gå lang tid før det kommer igen.

Jeg stoppede dog med at bløde efter 14 dage.

Anmeld

2. juli 2009

Mor.sander

Felicia var 6 mdr. og Simon var 8 mdr. da jeg fik min mens.

Anmeld

2. juli 2009

MetteT

Kathrine er 6½ måned og jeg har ikke fået min endnu.. Men jeg har også PCO, så det kommer og går når det vil... Hvilket vil sige temmelig sjældent..

Knus Mette

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang var min datter vist næsten et år gammel, og det var først da jeg startede på p-piller. Jeg stoppede ellers med at amme hende da hun var 7 måneder gammel.
Anden gang stoppede jeg også med at amme min søn da han var 7 måneder gammel, men der fik jeg mens ca 3 uger efter ammestop.

Anmeld

2. juli 2009

Nanna1985

Jeg fik min føste mens 13 mdr efter jeg fik min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.