børneværelse før børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

mn

esioul skriver:

Da vi så på boliger, kiggede vi efter en hvor vi kunne have 1-2 børn.

I det ene værelse har vi kontor og det andet værelse har vi ikke det vilde. Vi bruger det til at tørre tøj i

tak for dit svar det var da egentlig smart at bruge det til at tørre tøj i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

gædde/gitte

Mette N skriver:

Jeg kom til at tænke på jer der har flyttet i noget større for at få børnværelser, hvad brugte I børneværelserne til før børnene så kom til verden?  

åhhhhhhhhhhhhhh de står gabene tomme og skriger på babymøbler!!

Er ved at blive sindssyg!...hvis ikke det er for sent  har lukket dørene derind til nu..... for har efterhånden lavet for mange lister over must-haves og lavet for mange tegninger af indretninger - farve koder-stof prøver- sat krydser i hele IKEA kataloget... og andet bras

Vi har 2 rum... 3 hvis vi sløjfer kontoret... vi byggede hus for 2 år siden, snart, så de var jo med fra start de rum.

Anmeld

15. maj 2013

mn

gædde/gitte skriver:

åhhhhhhhhhhhhhh de står gabene tomme og skriger på babymøbler!!

Er ved at blive sindssyg!...hvis ikke det er for sent  har lukket dørene derind til nu..... for har efterhånden lavet for mange lister over must-haves og lavet for mange tegninger af indretninger - farve koder-stof prøver- sat krydser i hele IKEA kataloget... og andet bras

Vi har 2 rum... 3 hvis vi sløjfer kontoret... vi byggede hus for 2 år siden, snart, så de var jo med fra start de rum.

Øv det var da godt nok trist at der ikke er sket noget endnu, men håber da for jer at det snart sker når nu det hele er klar til det og mange tak for dit svar, det var faktisk lige netop det jeg søgte om hvordan det så var når de stod helt tomme.

Anmeld

15. maj 2013

gædde/gitte

Mette N skriver:

Øv det var da godt nok trist at der ikke er sket noget endnu, men håber da for jer at det snart sker når nu det hele er klar til det og mange tak for dit svar, det var faktisk lige netop det jeg søgte om hvordan det så var når de stod helt tomme.

Det er hvert fald bedre at de er tomme.... end hvis manden ikke havde stoppet mig, for så havde jeg proppet dem med bamser og udstyr...og det tror jeg havde været hårdere

Anmeld

15. maj 2013

mn

gædde/gitte skriver:

Det er hvert fald bedre at de er tomme.... end hvis manden ikke havde stoppet mig, for så havde jeg proppet dem med bamser og udstyr...og det tror jeg havde været hårdere

Det tror jeg så også du har ret i, selvom der er mange søde ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.