Nogen som har prøvet lign ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

At teste negativ ca 3+3 også positiv dagen efter? 

næ jeg har testet positiv dagen efter udebleven mens, første gang på dagen 4+0, anden graviditet 4+1 aner ikke om jeg har kunne teste Før, men har ikke ville prøve da bedste er overhoved at vente til hvis mens skulle udeblive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

næ jeg har testet positiv dagen efter udebleven mens, første gang på dagen 4+0, anden graviditet 4+1 aner ikke om jeg har kunne teste Før, men har ikke ville prøve da bedste er overhoved at vente til hvis mens skulle udeblive

Synes bare det ekstremt svært at vente 

Anmeld

13. maj 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Synes bare det ekstremt svært at vente 

ja det er det også, men man piner altså sig selv mere ved at teste FØR udenbleven mens...

når man ønsker sig det så meget, kan kroppen gå ind og regaere negativt på det, så du kan risikere at din mens bliver hamrende forsinket og hele din cyklus ændre sig...

jeg snakker af erfaring, vi prøvede i 3½ år, Faktisk næsten 4 år på at blive gravide med nummer 2... og tro mig, jeg ved hvad kroppen kan finde på af ting og sager.

så opgav jeg alt håb om graviditet, og lige pludselig så gik jeg 1 dag over tid, og tænkte at det kunne ikke passe for havde mun haft '' med manden at gøre'' Max 2 gange den måned, men vupti så var jeg altså gravid

fordi jeg ikke længere PRØVEDE og TÆNKTE på det konstant.

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

ja det er det også, men man piner altså sig selv mere ved at teste FØR udenbleven mens...

når man ønsker sig det så meget, kan kroppen gå ind og regaere negativt på det, så du kan risikere at din mens bliver hamrende forsinket og hele din cyklus ændre sig...

jeg snakker af erfaring, vi prøvede i 3½ år, Faktisk næsten 4 år på at blive gravide med nummer 2... og tro mig, jeg ved hvad kroppen kan finde på af ting og sager.

så opgav jeg alt håb om graviditet, og lige pludselig så gik jeg 1 dag over tid, og tænkte at det kunne ikke passe for havde mun haft '' med manden at gøre'' Max 2 gange den måned, men vupti så var jeg altså gravid

fordi jeg ikke længere PRØVEDE og TÆNKTE på det konstant.

Hold da op :-)

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

At teste negativ ca 3+3 også positiv dagen efter? 

Slet ingen ?

Anmeld

13. maj 2013

Kløver

Du kan ikke regne med resultatet endnu, de fleste af os som tester efter forventet mens, ville jo garanteret ha haft negativ 3+3 men positiv senere. Hcg skal jo lige have tid til at virke, så alt kan ske endnu, så der er ikke andet st gøre end at få tålmodighed og vente på at enten testen bliver positiv, eller mens dukker op, er liiige tidligt nok, at blive utålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.