Er du på barsel, og bor du i hovedstadsområdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. maj 2013

Bell

Så er det lige præcis din hjælp jeg søger til udfyldelse af et spørgeskema vedrørende en ny barselscafé i København.

I forbindelse med min uddannelse er jeg i gang med at udarbejde en forretningsplan over en barselscafé, der skal fungere som et åndehul i byen for mor og baby. Desuden skal caféen danne ramme om forskellige arrangementer af relevans for den barslende mor.

Om projektet er resliserbart, søger jeg blandt andet svar på, ved at bede dig om din hjælp.

Jeg vil defor være yderst taknemmelig hvis du vil afse 2 minutter til udfyldelse af dette spørgeskema. 

Klik blot på linket nedenfor:

http://www.surveymonkey.com/s/CZV7QYJ

Tak for din hjælp.

Bedste hilsner

Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Bell

Nobody?? 

Hvis man kunne bage en cyberkage, ville jeg glædeligt dele ud til alle der vil tage sig under to minutter til at besvare de få spørgsmål i undersøgelsen 

Anmeld

13. maj 2013

Lise

Skal man være på barsel? Jeg bor i Hovedstadsområdet, men er altså ikke længere på barsel... 

Anmeld

14. maj 2013

Bell

Svar endelig selvom du ikke længere er på barsel.

På forhånd tak tak tak!

Anmeld

14. maj 2013

modesty

Det er 8 mdr. siden jeg stoppede på barsel, men har alligevel udfyldt. 

Anmeld

14. maj 2013

Bell

1000 mange tak 

Anmeld

14. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er ikke på barsel, men går hjemme med min dreng og passer ham selv, under ordningen "pasning af eget barn" Han er 17 mdr. Jeg har udfyldt skemaet, da jeg synes det var relevant nok, at besvare ud for min situation. 

Kan knytte en kommentar her,  som jeg ikke fik gjort da jeg udfyldte det. Synes der mangler nogle arrangementer for børn på 1-2 år. Ofte går det op til 1 år, og ellers fra 3-4. Så der er et område der ligesom mangler lidt, synes jeg. 

Anmeld

14. maj 2013

Bell

Hej Alexis

Mange tak fordi du har besvaret mit spørgeskema. Du er afgjort også i målgruppen da du stadig er hjemme med dit barn = har mulighed for at gå på café. 

Du har faktisk ret i at der mangler nogle tilbud til de børn på over 1 år som ikke går i institution.... og deres mødre. Det vil jeg tænke ind i min forretningsplan til denne café. 

1000 tak for din kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.