Er denne positiv? For så må i squ lige hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.774 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja er denne ægløsningstest positiv? Tog den her til aften for 10 min siden, men er altid i tvivl med de teste.

Så til min undren, min mens er forsinket 2 dage. Graviditet test i går var negativ.

Hvordan kan jeg have ægløsning (hvis den er positiv) uden at have haft mens.....?

Jeg er meget forvirret og håber nogen kan hjælpe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja er denne ægløsningstest positiv? Tog den her til aften for 10 min siden, men er altid i tvivl med de teste.

Så til min undren, min mens er forsinket 2 dage. Graviditet test i går var negativ.

Hvordan kan jeg have ægløsning (hvis den er positiv) uden at have haft mens.....?

Jeg zoomede lige ind, og den er negativ.
Hvilken graviditetstest har du taget?

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg zoomede lige ind, og den er negativ.
Hvilken graviditetstest har du taget?

Okay, så ingen undren .

valmed 

Anmeld

13. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hvis det er en ægløsningstest og du er gået 2 dage over forventet menstruationsdag kan du være gravid.. Jeg testede negativ på en g-test og positiv (som din) på en æl-test - dagen efter svag positiv på test og efterfølgende positiv ved lægen..

Ved ikke om det hjalp dig noget?! Men sådan en æl-test betød graviditet her..

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Hvis det er en ægløsningstest og du er gået 2 dage over forventet menstruationsdag kan du være gravid.. Jeg testede negativ på en g-test og positiv (som din) på en æl-test - dagen efter svag positiv på test og efterfølgende positiv ved lægen..

Ved ikke om det hjalp dig noget?! Men sådan en æl-test betød graviditet her..

Så du mener den er positiv?

Anmeld

13. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Så du mener den er positiv?

Den er ikke positiv ift. ægløsning, men mener er der er god mulighed for, at den er positiv ift. graviditet..

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Den er ikke positiv ift. ægløsning, men mener er der er god mulighed for, at den er positiv ift. graviditet..

Nååh okay, skal til læge i dag, så må jeg høre ham af

Anmeld

13. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Nååh okay, skal til læge i dag, så må jeg høre ham af

Ja der er ikke andet for
Venter spændt på en update

Anmeld

13. maj 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg kunne også teste positivt på en æl test, og så på en g test få dage efter 

Krydser fingre for dig

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg får fat i en g test efter lægen så, alt efter hvad han siger, man bliver bare så træt af at teste negativ har fået en helt frygt for at teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.