Har jeg kræft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
6 svar
9 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fundet en knude på min venstre side af halsen.. Jeg er rigtig bange. Jeg har haft på fornemmelsen i lang tid at jeg har noget kræft. Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan? Men får tåre i øjene af tanken. 

Jeg vil utroligt gerne tjekkes for alt slags kræft, så jeg kan få den følelse væk.. 
Jeg ringer til lægen imorgen for at hun kan tjekke den på halsen. 
Men er der nogle der ved om man kan blive tjekket helt for kræftt i kroppen? Jeg kan bare ikke få ro i min krop :-( ved det lyder åndssvagt for nogle.. Men har virkelig meget uro i min krop, fordi jeg næsten hver dag tænker på at jeg måske har noget i mig :-( er der nogle der ved om man kan blive tjekket? Og den knude på halsen har slet ik hjulpet på mine følelser, nu er jeg endnu mere nervøs.
jeg er 22 år, har en søn på 1 år og er sammen med faren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har fundet en knude på min venstre side af halsen.. Jeg er rigtig bange. Jeg har haft på fornemmelsen i lang tid at jeg har noget kræft. Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan? Men får tåre i øjene af tanken. 

Jeg vil utroligt gerne tjekkes for alt slags kræft, så jeg kan få den følelse væk.. 
Men er der nogle der ved om man kan blive tjekket helt for kræftt i kroppen? Jeg kan bare ikke få ro i min krop :-( ved det lyder åndssvagt for nogle.. Men har virkelig meget uro i min krop, fordi jeg næsten hver dag tænker på at jeg måske har noget i mig :-( er der nogle der ved om man kan blive tjekket? Og den knude på halsen har slet ik hjulpet på mine følelser, nu er jeg endnu mere nervøs.

Hvor på halsen er det?

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor på halsen er det?

Venstre side lige i midten

Anmeld

12. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg har også en lille knude på halsen, bare i højre side, og har haft det meget meget længe. Har også været ved lægen og det er en talkumet mener jeg det hedder.  

Så måske du har det samme.. Men ville da klart tage til læge med det.

Anmeld

12. maj 2013

Trekløver(:

malle23 skriver:

Jeg har også en lille knude på halsen, bare i højre side, og har haft det meget meget længe. Har også været ved lægen og det er en talkumet mener jeg det hedder.  

Så måske du har det samme.. Men ville da klart tage til læge med det.

Talknude *

Anmeld

12. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Har du lige været forkølet/haft ondt i halsen?

Anmeld

12. maj 2013

Vilgerneværegravid

Umiddelbart vil jeg tro, det er en lymfeknude du kan mærke. de kan godt hæve indimellem, hvis du går med noget infektion. Jeg kan godt forstå du er bange for at få kræft, det er de fleste mennesker - det er en grim sygdom! Din alder taget i betragtning, er sandsynligheden for at du skulle have kræft ikke ret stor. At blive 100% undersøgt for cancer, vil nok ikke være muligt - der findes jo rigtig mange kræftsygdomme. Har du nogle symptomer?

Kan det have noget at gøre med at du er blevet mor? Der er mange der udvikler en form for "dødsangst" efter de er blevet forældre. Jeg kender flere der har haft en periode efter de blev forældre, hvor de var nervøse for at være/blive syge, køre galt.. altså dø fra barnet! 

Synes du skal tale med din læge om dine bekymringer. Så kan han/hun vurdere om der skal udersøges for noget og berolige dig lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.