Booking på Jesperhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
6 svar
3 synes godt om
12. maj 2013

Stumpen

Sidder lige og kigger priser på Jesperhus og ville se hvad 4 overnatninger med egen campingvogn vil koste i uge 42.. Men man kan kun sætte ankomstdato på og så vælger computeren at der er tale om 3 overnatninger.... 

Overser jeg noget eller??? Synes da nok man selv plejer at kunne vælge ferielængde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Stumpen skriver:

Sidder lige og kigger priser på Jesperhus og ville se hvad 4 overnatninger med egen campingvogn vil koste i uge 42.. Men man kan kun sætte ankomstdato på og så vælger computeren at der er tale om 3 overnatninger.... 

Overser jeg noget eller??? Synes da nok man selv plejer at kunne vælge ferielængde....

3 nætter er da også forlænget weekend?

Anmeld

13. maj 2013

Stumpen

Frk P. skriver:

3 nætter er da også forlænget weekend?

Jo, men vi ønsker 4 overnatninger... Men må ringe op og høre om jeg overser noget...

Anmeld

13. maj 2013

Muffinmus

Det plejer at tager de dage der er ledige??
Men ja, evt ring dem op, vi har venner der har brugt dem en del, men personligt synes jeg det er alt alt for dyrt, springer man en tur på 4 dage over et år kan en hel familie komme en uge sydpå året efter
Men vi har kort til parken, så den skal helt sikkert besøges, bare uden overnatninger

Anmeld

13. maj 2013

bobbles

MariaE skriver:

Men ja, evt ring dem op, vi har venner der har brugt dem en del, men personligt synes jeg det er alt alt for dyrt, springer man en tur på 4 dage over et år kan en hel familie komme en uge sydpå året efter
Men vi har kort til parken, så den skal helt sikkert besøges, bare uden overnatninger

Synes da ikke det er dyrt. Vi skal til Jesperhus om 14 dage 1300 kr for 4 overnatninger og sidste år var vi afsted i 7 dage for 2500. Jeg synes derimod Lalandia er blevet for dyr!

Anmeld

13. maj 2013

Stumpen

MariaE skriver:

Har også tænkt på at det kunne være sådan noget, men synes det er utroligt at pladserne allerede nu er så bookede...

nu ved jeg ikke hvad 4 overnatninger koster, men 3 vil koste os 900 kr  Og med dem kommer vi vist ikke langt for i udlandet  Men det er dyrt at holde ferie i DK hvor det er attraktivt... 

Anmeld

13. maj 2013

Muffinmus

Nej, det er fordi vi ingen campingvogn har, vi skal låne hytterne hvis det er og de koster en bondegård
Men der er rigtigt hyggeligt og år Vi køber årskort til Aalborg zoo får vi jo også til Jesperhus, Ree, osv, så vi kommer der gerne, men vil hellere til udlandet end end låne en hytte til en bedre formue.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.