Hjemmearbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
9 svar
3 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig og være min egen chef/arbejde hjemmefra

Er der nogen af jer her, som arbejder hjemme? Her mener jeg har i en lille virksomhed, hvor i selv tjener penge? Fx samler kuglepenne, sælger tøj på nettet, eller noget helt andet.

Eller har i lidt ideer til hvilke arbejde man kan have for at kunne være hjemme og tjene penge? Håber i forstår hvad jeg mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig og være min egen chef/arbejde hjemmefra

Er der nogen af jer her, som arbejder hjemme? Her mener jeg har i en lille virksomhed, hvor i selv tjener penge? Fx samler kuglepenne, sælger tøj på nettet, eller noget helt andet.

Eller har i lidt ideer til hvilke arbejde man kan have for at kunne være hjemme og tjene penge? Håber i forstår hvad jeg mener.

Jeg arbejder hjemme og har min egen lille virksomhed. Det er rigtig sjovt, men også et MEGET stort arbejde. Jeg vil dog til enhver tid gøre det igen, hvis jeg kunne gøre det om:-)

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Asta&Alfred skriver:

Jeg arbejder hjemme og har min egen lille virksomhed. Det er rigtig sjovt, men også et MEGET stort arbejde. Jeg vil dog til enhver tid gøre det igen, hvis jeg kunne gøre det om:-)

Det lyder spændende, vil du fortælle lidt om det?

Anmeld

12. maj 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Det lyder spændende, vil du fortælle lidt om det?

Du kan se mit projekt på www.astaogalfred.dk. Hvis du har nogle spørgsmål om at starte op som selvstændig skal du bare spørge løs

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Asta&Alfred skriver:

Du kan se mit projekt på www.astaogalfred.dk. Hvis du har nogle spørgsmål om at starte op som selvstændig skal du bare spørge løs

Hold da helt op det er godt nok flot. Strikker du selv?

Anmeld

12. maj 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Hold da helt op det er godt nok flot. Strikker du selv?

Tusinde tak, det er jeg glad for at høre:-)

Jeg designer selv modellerne og strikker dem når jeg laver opskrifterne, men jeg strikker ikke til salg, da jeg desværre ikke kan finde tiden til det, så det gør mine "strikke-damer":-)

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Asta&Alfred skriver:

Jeg designer selv modellerne og strikker dem når jeg laver opskrifterne, men jeg strikker ikke til salg, da jeg desværre ikke kan finde tiden til det, så det gør mine "strikke-damer":-)

Vildt, de må godt nok ha en del og skulle se til med at strikke 

Syntes det er en fantastisk flot hjemmeside du har fået bygget op. 

Anmeld

12. maj 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Vildt, de må godt nok ha en del og skulle se til med at strikke 

Syntes det er en fantastisk flot hjemmeside du har fået bygget op. 

Ja det er et stort arbejde at få produceret strik til hjemmesiden, men jeg synes det er det hele værd, da det er så fint det strik jeg får retur fra dem:-)

Anmeld

12. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Asta&Alfred skriver:

Du lyder som en rigtig Agnes Jensen (Matador) - "mine strikkedamer" 

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

Mor og meget mere skriver:

Du lyder som en rigtig Agnes Jensen (Matador) - "mine strikkedamer" 

Det driller min far mig også med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.