Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
6 svar
4 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Min kærestes ven er død.. Vi er på kreta på ferie os 3 lige nu for 1 gang. Vores barn er knap 3 og har glædet sig hel vildt til at være sammen med os. Hans ven skal begraves dagen inden vi kommer hjem og nu har min kæreste så sagt at han vil flyve hjem, dagen før, uden os...Personligt er jeg lidt ked af det da han ikke stod ham særligt nær længere... Hvad mener i om denne situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

LinLin

Jeg synes det er fint han tager hjem til sin vens begravelse!

Anmeld

12. maj 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Min kærestes ven er død.. Vi er på kreta på ferie os 3 lige nu for 1 gang. Vores barn er knap 3 og har glædet sig hel vildt til at være sammen med os. Hans ven skal begraves dagen inden vi kommer hjem og nu har min kæreste så sagt at han vil flyve hjem, dagen før, uden os...Personligt er jeg lidt ked af det da han ikke stod ham særligt nær længere... Hvad mener i om denne situation??

Jeg synes det er helt okay, at han tager hjem! Det havde jeg personligt også selv gjort

Anmeld

12. maj 2013

B&J

jeg vil nok erkende hvis min barndoms veninde døde selv om jeg kun små skriver med hende osv. og vi ikke har noget med hinanden af gøre, hvis hun døde så ville jeg rejse hjem for at fortælle hun betød noget for mig.... selv om vi ikke har noget med hinanden at gøre den dag idag

Anmeld

12. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Synes du skal lade din kæreste tage hjem, og tage afsked med hans ven, uanset om de stod hinanden nær eller ej.. 

Anmeld

12. maj 2013

LSM

Anonym skriver:

vMin kærestes ven er død.. Vi er på kreta på ferie os 3 lige nu for 1 gang. Vores barn er knap 3 og har glædet sig hel vildt til at være sammen med os. Hans ven skal begraves dagen inden vi kommer hjem og nu har min kæreste så sagt at han vil flyve hjem, dagen før, uden os...Personligt er jeg lidt ked af det da han ikke stod ham særligt nær længere... Hvad mener i om denne situation??

Jeg ville acceptere det, hvis det betød meget for min kæreste at komme med til begravelsen, han får jo ikke muligheden igen, og nu er der jo også kun snak om én dag,
Hvis du er træt af at skulle rejse alene kunne i så ikke alle rejse en dag før?

Anmeld

12. maj 2013

Tvillingemor80

hvis min mand havde brug for at sige farvel ville jeg støtte ham i det.. dog ville jeg nok tage hjem sammen med ham hvis det var en mulighed ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.