Hvor stor er chancen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft mensturation i fredags, den er ikke dukket op endnu. Jeg har haft mens agtige smerter lidt i går, og lidt i (i følge af aktivitet). Tog en g-test fredag og lørdag, de var beggenegative.

Så hvor stor er chancen for at jeg er gravid alligevel tror i? Har i oplevet at teste negativ på test dagen og så senere positivt, og er der nogen der har kunne teste positiv på test dagen ved første grabiditet og senere 2 graviditet?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft mensturation i fredags, den er ikke dukket op endnu. Jeg har haft mens agtige smerter lidt i går, og lidt i (i følge af aktivitet). Tog en g-test fredag og lørdag, de var beggenegative.

Så hvor stor er chancen for at jeg er gravid alligevel tror i? Har i oplevet at teste negativ på test dagen og så senere positivt, og er der nogen der har kunne teste positiv på test dagen ved første grabiditet og senere 2 graviditet?

På forhånd tak.

min første graviditet endte godt nok i s.a. men der testede jeg først positiv 3 dage efter. men ved der er mange herinde der har oplevet det og gennemført graviditet helt forskelligt fra person til person og graviditet til graviditet

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

min første graviditet endte godt nok i s.a. men der testede jeg først positiv 3 dage efter. men ved der er mange herinde der har oplevet det og gennemført graviditet helt forskelligt fra person til person og graviditet til graviditet

Okay, tak

Tvivler bare, tør snart ikke teste mere når jeg har fået 2 negative.

Tænker ikke så meget over det, så kan ikke forstå den er forsinket. Selv efter min sa var min mens  regelmæssig

Anmeld

12. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Okay, tak

Tvivler bare, tør snart ikke teste mere når jeg har fået 2 negative.

Tænker ikke så meget over det, så kan ikke forstå den er forsinket. Selv efter min sa var min mens  regelmæssig

min sprang engang i mellem 4 dage i perioden mellem mine 2 graviditeter, selvom jeg ikke bevidst tænkte på det. men kan sagtens forstå dine følelser omkring det. ville give det 3 dage og hvis ikke det er kommet så gå til lægen og hør om han vil tage en blodprøve

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Okay, det vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.