Nogle der har det der netflix?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. maj 2013

Den lykkelige

Tænker at vi skal have nogle film ned på vores tablet til når vi skal ud og rejse.. så vores datter kan se dem..
Men kan man downloade dem? Eller skal man være online? For så kan det jo gå hen og blive mega dyrt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

TNBC

Den lykkelige skriver:

Tænker at vi skal have nogle film ned på vores tablet til når vi skal ud og rejse.. så vores datter kan se dem..
Men kan man downloade dem? Eller skal man være online? For så kan det jo gå hen og blive mega dyrt!! 

Dyrt? Hvad tænker du på?

Anmeld

12. maj 2013

l.kjoeller

Den lykkelige skriver:

du skal være online - beklager jeg ville se om jeg kunne få lagt nogle film over på en ekstern harddisk

Anmeld

12. maj 2013

Fuglemor

Du skal være på nettet for at des film på netflix

Anmeld

12. maj 2013

barelillemig

man kan ikke downloade på netflix, der skal du være online og ja det er dyrt hvis det skal være på 3G.

Anmeld

12. maj 2013

Den lykkelige

Yurie skriver:

Dyrt? Hvad tænker du på?

Ja altså hvis jeg skal være online for at se filmen.. er jo i udlandet også vil det jo blive dyrt!.

Anmeld

12. maj 2013

Den lykkelige

barelillemig skriver:

man kan ikke downloade på netflix, der skal du være online og ja det er dyrt hvis det skal være på 3G.

Ok tak.. vi må finde på noget andet så.. 

Anmeld

12. maj 2013

Den lykkelige

l.kjoeller skriver:

du skal være online - beklager jeg ville se om jeg kunne få lagt nogle film over på en ekstern harddisk

Jamen hvordan det? Hvordan kan man så se den på ferien og i flyet f.eks.?

Anmeld

12. maj 2013

l.kjoeller

Den lykkelige skriver:

Jamen hvordan det? Hvordan kan man så se den på ferien og i flyet f.eks.?

gik ud fra du havde en computer eller noget. skal du jo også bruge for at se netflix. ellers skal det være fordi de har smart tv på hotellet

Anmeld

12. maj 2013

Den lykkelige

l.kjoeller skriver:

gik ud fra du havde en computer eller noget. skal du jo også bruge for at se netflix. ellers skal det være fordi de har smart tv på hotellet

Nå jamen gider ikke slæbe vores kæmpe computer med.. men min datters tablet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.