ØV en morsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
9 svar
5 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

øv en træls morsdag....vi har ikke mange penge for tiden, så var helt indforstået med at jeg ingen gave ville få, på trods af at hanhar brugt 200 på han egen mor...men havde i det minste håbet på, at han havde fået vores datter til at tegne en tegning eller de var gået ud i haven og plukket nogle blomster...bare et eller andet, men nej, har ikke engang fået en "glædelig morsdag" fra ham føler bare mig total overset, har selv gået og ryddet op hele dagen, skrevet jobansøgninger, passet datteren osv. aftensmaden er endnu ikke lavet, synes ikke jeg gider lave den, tror det ender med en rugbrødsmad til mig og datteren...manden sidder bare oppe ved computeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

5timesacharm..right?

sikke da en festlig da!

kan godt forstå du ik gider at lave mad, skal du sku heller ik!

Anmeld

12. maj 2013

wamse

Anonym skriver:

øv en træls morsdag....vi har ikke mange penge for tiden, så var helt indforstået med at jeg ingen gave ville få, på trods af at hanhar brugt 200 på han egen mor...men havde i det minste håbet på, at han havde fået vores datter til at tegne en tegning eller de var gået ud i haven og plukket nogle blomster...bare et eller andet, men nej, har ikke engang fået en "glædelig morsdag" fra ham føler bare mig total overset, har selv gået og ryddet op hele dagen, skrevet jobansøgninger, passet datteren osv. aftensmaden er endnu ikke lavet, synes ikke jeg gider lave den, tror det ender med en rugbrødsmad til mig og datteren...manden sidder bare oppe ved computeren.

Du får et kæmpe stort glædelig morsdag herfra, og huske at dit barn elsker dig alle dage hele året rundt

Anmeld

12. maj 2013

bøllen

Glædelig mors dag herfra :-)

Anmeld

12. maj 2013

Lilje82

Jegvhavde heller ikke fået noget, men det havde jeg nu heller ikke forventet 

Men øv, når nu du er blevet skuffet, jeg gad heller ikke lad, så det bliver pizza udefra på min regning 

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Hold da op sikke en dag det er jeg ked af at læse

MEN DU FÅR LIGE EN KÆMPE MORS DAGS KRAMMER OG TANKER FRA MIG OG MIN FAMILIE

Anmeld

12. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
du få en STOR også kan du får mange fra mig af
også skal du have når at hygge med og
men have nok kom med over det her ikke børn

Anmeld

12. maj 2013

Wimmie

Nørbo92 skriver:

sikke da en festlig da!

kan godt forstå du ik gider at lave mad, skal du sku heller ik!

(Hej Sine) 

Anmeld

12. maj 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Sikke da en røv...lad ham endelig fikse sin egen aftensmad i aften - selvom han da i den grad burde lave din 

Anmeld

12. maj 2013

5timesacharm..right?

Wimmie skriver:

(Hej Sine) 

(Hej søde Winnie )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.