18 dage over tid, men ingen positiv test.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

hej piger..

jeg er nu gået 18 dage over tid.. og kan ik få en positiv test

min menstruation er altid kommet som beregnet! jeg havde en SA for nogle måneder siden, men har haft menstruation derefter, som kom som forventet..

vi prøver at blive gravide og det er så frustrerende at gå så langt over tid, og stadig ikk kunne teste positiv!

HVIS (hvilket jeg ikke tror jeg er) at jeg er gravid, vil jeg være 6+4.. andre der ikke har kunne teste positiv der??

sidst testede jeg positiv 6+0, som var den første test..

håber i kan hjælpe! er helt nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

hej piger..

min menstruation er altid kommet som beregnet! jeg havde en SA for nogle måneder siden, men har haft menstruation derefter, som kom som forventet..

vi prøver at blive gravide og det er så frustrerende at gå så langt over tid, og stadig ikk kunne teste positiv!

HVIS (hvilket jeg ikke tror jeg er) at jeg er gravid, vil jeg være 6+4.. andre der ikke har kunne teste positiv der??

Jeg tror næsten en test ville vise positiv nu. Har du prøvet clearblue digital?

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

nej dem har jeg ikke prøvet...

Anmeld

12. maj 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

hej piger..

Har du prøvet at tale med din læge om det? Måske han vil tage en blodprøve som kan give dig et klart svar?

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Har du prøvet at tale med din læge om det? Måske han vil tage en blodprøve som kan give dig et klart svar?

ringer til ham i morgen.. synes bare det er så frustrerende, kan jo ik tænke på andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.