Helstegt pattegris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Tro på dig selv.

Hej vi bor i Nordjylland i Brovst.

Nogle her inden der kender en, som kan skære helstegt pattegris til lørdag den 11 juli.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

AnneKH

Uhmm... helstegt pattegris!!!  Det er ikke fair at skrive om mad kl. 22.45, på et forum med så mange gravide.. hehe...  

Undskyld jeg ikke ikke svarede på dit spørgsmål.. men måtte lige ud med det.. fik lige lyst til helstegt pattegris.. hehe... gad vide, om man kan få det nogle steder på denne tid!!hmm...

Anmeld

1. juli 2009

Findusinde

Prøv CL Partyservice i Øster Brønderslev..

Anmeld

1. juli 2009

Tro på dig selv.

Findusinde skriver:

Prøv CL Partyservice i Øster Brønderslev..

Vi skal ikke maden den har vi, vi skal bare bruge en mand der skære grisen ud og passen den.... Vi har lige pt snakket med det firma der, men de noget dyre med det synes vi, og kan vi spare penge så ville det sørme ikke gøre noget.

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

AnneKH skriver:

Uhmm... helstegt pattegris!!!  Det er ikke fair at skrive om mad kl. 22.45, på et forum med så mange gravide.. hehe...  

Undskyld jeg ikke ikke svarede på dit spørgsmål.. men måtte lige ud med det.. fik lige lyst til helstegt pattegris.. hehe... gad vide, om man kan få det nogle steder på denne tid!!hmm...

haha...

mmmm lyder skont men kan ikke hjaepe

Anmeld

5. juli 2009

malou

Synd I bor i Jylland. Min kæreste er slagter og laver grill arrangenmenter med pattegris men desværre kun på sjælland.- håber I finder en løsning

Knus Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.