Kvalme, tynd mave og tudeture!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
7 svar
1 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Halløj!

Vil lige høre Jer om dette kan passe sammen 
Jeg vil til en start skynde mig at sige at jeg er klar over at det ikke er HCG der er skyld i dette endnu... 
D. 7/5 havde jeg ÆL (2+0), og manden og jeg havde sex d. 6 og d. 8 (1+6 og 2+1). I forgårs 2+3 oplevede jeg en lille klump elastisk ÆL-lignende sekret som var brunt, og siden igår morges har jeg haft kvalme og tynd mave - kastede op til morgen, og har været på toilettet for at lave "stort" 5 gange på 2 timer her til morgen, hvor det så endte med at jeg sad på toilet og kastede op i badekaret samtidig ...
Jeg vil jo være 2+5 idag, hvilket ifølge de kloge hoveder er dagen hvor ægget sætter sig fast  
Kan det passe at det er pga hormonændringer at jeg har det sådan her? Der er ingen i familien, omgangskreds osv der er syge, jeg har ikke spist noget mystisk og har ikke fået kulde!
Ydermere så har jeg lige siddet og tudet uhæmmet over en forumtråd herinde!
Det murrer meget i mit underliv...

Kan det være hormonændringer, eller er det tilfældigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Kan det være fordi at jeg har lagt cigaretterne på hylden? Har en meget voldsom trang konstant, men er bange for at lave en selvforskyldt BIO eller måske SA pga rygning... 

Anmeld

12. maj 2013

Tulipan

Hvor længe er det siden du har kvittet smøgerne og har du prøvet noget lignede før??

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Hvor længe er det siden du har kvittet smøgerne og har du prøvet noget lignede før??

En uges tid, jeg har prøvet at stoppe mange gange før, men har aldrig haft det sådan her!

Anmeld

12. maj 2013

Tulipan

Anonym skriver:

En uges tid, jeg har prøvet at stoppe mange gange før, men har aldrig haft det sådan her!

Drik en masse cola/vand og spis noget med salt i. Og så gi det nogle dage og se om det ikke går over. Det burde ikke være farligt for fosteret hvis det er ved at sætte sig fast at du er syg. Men derfor er det jo stadig træls for dig

Hvis der kommer blod med så ta til lægen

Anmeld

12. maj 2013

esioul

Anonym23 skriver:

Drik en masse cola/vand og spis noget med salt i. Og så gi det nogle dage og se om det ikke går over. Det burde ikke være farligt for fosteret hvis det er ved at sætte sig fast at du er syg. Men derfor er det jo stadig træls for dig

Hvis der kommer blod med så ta til lægen

Hvis der kommer blod? Hun er jo ikke over tid?

Anmeld

12. maj 2013

Tulipan

esioul skriver:

Hvis der kommer blod? Hun er jo ikke over tid?

I afføringen. Ellers er det jo bare noget det skal gå over af sig selv

Anmeld

12. maj 2013

esioul

Anonym23 skriver:

I afføringen. Ellers er det jo bare noget det skal gå over af sig selv

Nåååh. Kunne heller ikke lige forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.