Hey.
Hvad gør jeg når Lasse afviser flaske mere og mere?? Jeg er ved at gå i spåner over det, har lige kæmpet en KAMP UDEN LIGE med skrig og skrål og ked af det-baby, for at få 130 ml i ham.... Jeg føler bare jeg sådan går over hans grænse - eller det vil jo sige - jeg GÅR jo over den, når jeg sådan presser ham....sad.gif Men er så bange for at han ikke får nok calsium ( hvordan dælen staves det? ) og jern også.... Har snakket med sp om det, og det er jeg ikke blevet meget klogere af. Sidst skulle jeg bare acceptere at han ikke spiser samme mængde som mange andre. 220 ml er VIRKELIG store sager her, og høre til sjældenhederne..... Men det bliver bare mindre og mindre han vil have den, og jeg er meget frustreret over det... Er jo f.eks ked af at det sidste han husker fra sin dag, er den der dumme mor der presser ham til at spise, og at vi bliver mere eller mindre uvenner........ Er bare sådan en kontrolfreak føler jeg, er virkelig reglryttter, og min sp sagde sidst at han skulle op på 750 ml mme/mælkeproduktor.. og han spiser ikke a38 eller ylette eller ost. Jeg bruger naturligvis mme i maden, men det er jo ikke nær den mænge der er i et flaskemåltid.
åhhhhhh, får helt tårer i øjnene af bare at skrive...
Måske skulle jeg ringe til sp igen?
Hvor højt går i op i det her mad-halløj?
Kram Jannie - ked af det, og føler sig som verdens VÆRESTE mor lige nu
Anmeld