Hej,
Jeg er ny på siden, som jeg er blevet introduceret for af en bekendt.
Grunden til at jeg har oprettet mig er at jeg står i en lidt uheldig situatition, med to helt fantastiske børn, en dreng på 2 år og en pige på 4 år.
Jeg har passet deres mor som barn og for nyligt har jeg fået kontakt til hende igen. Siden har jeg i ny og næ passet børnene i både lange og korte perioder. I går blev jeg ringet op, og spurgt om jeg igen kunne tage børnene, da deres mor ikke følte hun kunne tage vare på dem, da hun pludselig er gået psykisk ned og ligger på randen til en indlæggelse på psyk.
Jeg står nu med 2 børn på ubestemt tid, der hverken har tøj(ikke ret meget i hvert fald), bleer eller noget andet nødvendigt, og da jeg ikke selv er millionær har jeg ikke selv mulighed for at gå ud og købe noget, hvor meget jeg end gerne ville.
Jeg står samtidig med to 10 årige grønlænder børn som jeg har boende på udveksling, så pengene er som sagt meget små da jeg på kort tid er gået fra bare at være mig selv, til pludselig at have 4 børn.
Enhver kan komme at sige at jeg kunne have sagt nej til de to små, men enhver ved også at det kan en "mormor" ikke få sig selv til.
Så min bøn til jer er, har i noget aflagt tøj, sko, for små bleer, alt hvad i kunne forestille jer, som i kan undvære, navnligt jer i omegnen af Esbjerg. Alt i størrelserne omkring
Dreng: 86-92
Pige: omkring 4 år
Det ville betyde så meget for mig og børnene,
og vi vil på forhånd af hele hjertet sige tak, om ikke andet så bare for at i har læst vores historie.
MVH. Conny, Lucas & Lykke