Hjælp Lykke og Lucas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
18 svar
12 synes godt om
12. maj 2013

ConnyL

Hej,

Jeg er ny på siden, som jeg er blevet introduceret for af en bekendt.
Grunden til at jeg har oprettet mig er at jeg står i en lidt uheldig situatition, med to helt fantastiske børn, en dreng på 2 år og en pige på 4 år.

Jeg har passet deres mor som barn og for nyligt har jeg fået kontakt til hende igen. Siden har jeg i ny og næ passet børnene i både lange og korte perioder. I går blev jeg ringet op, og spurgt om jeg igen kunne tage børnene, da deres mor ikke følte hun kunne tage vare på dem, da hun pludselig er gået psykisk ned og ligger på randen til en indlæggelse på psyk.

Jeg står nu med 2 børn på ubestemt tid, der hverken har tøj(ikke ret meget i hvert fald), bleer eller noget andet nødvendigt, og da jeg ikke selv er millionær har jeg ikke selv mulighed for at gå ud og købe noget, hvor meget jeg end gerne ville.

Jeg står samtidig med to 10 årige grønlænder børn som jeg har boende på udveksling, så pengene er som sagt meget små da jeg på kort tid er gået fra bare at være mig selv, til pludselig at have 4 børn.

Enhver kan komme at sige at jeg kunne have sagt nej til de to små, men enhver ved også at det kan en "mormor" ikke få sig selv til.

Så min bøn til jer er, har i noget aflagt tøj, sko, for små bleer, alt hvad i kunne forestille jer, som i kan undvære, navnligt jer i omegnen af Esbjerg. Alt i størrelserne omkring
Dreng: 86-92
Pige: omkring 4 år

Det ville betyde så meget for mig og børnene,

og vi vil på forhånd af hele hjertet sige tak, om ikke andet så bare for at i har læst vores historie.

MVH. Conny, Lucas & Lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Først et KÆMPE kram og  herfra...

dernæst ville jeg foreslå at du skulle kontakte mødrehjælpen i din kommune da ofte kan hjælpe med f.eks. bleer osv via deres sundhedsplejersker...

Link til mødrehjælpen:

https://www.moedrehjaelpen.dk/

Dernæst hvis du har spamfilter på din mail så overvej at tilmelde dig de der gratis babypakker og få bleer og andet der igennem... det der gør de er gratis er at man samtidig siger ja til at de må sende en reklamer fra både dem selv og deres samarbejdspartnere så sæt dem til spambakken og få gratis ting tilsendt...

genbrugsforretningerne er også supergodt sted med tøj og andre ting og hvis du køber stort kan du nogen gange tale rabatter med dem...

Anmeld

12. maj 2013

LilleChelle

connyl skriver:

Hej,

Jeg er ny på siden, som jeg er blevet introduceret for af en bekendt.
Grunden til at jeg har oprettet mig er at jeg står i en lidt uheldig situatition, med to helt fantastiske børn, en dreng på 2 år og en pige på 4 år.

Jeg har passet deres mor som barn og for nyligt har jeg fået kontakt til hende igen. Siden har jeg i ny og næ passet børnene i både lange og korte perioder. I går blev jeg ringet op, og spurgt om jeg igen kunne tage børnene, da deres mor ikke følte hun kunne tage vare på dem, da hun pludselig er gået psykisk ned og ligger på randen til en indlæggelse på psyk.

Jeg står nu med 2 børn på ubestemt tid, der hverken har tøj(ikke ret meget i hvert fald), bleer eller noget andet nødvendigt, og da jeg ikke selv er millionær har jeg ikke selv mulighed for at gå ud og købe noget, hvor meget jeg end gerne ville.

Jeg står samtidig med to 10 årige grønlænder børn som jeg har boende på udveksling, så pengene er som sagt meget små da jeg på kort tid er gået fra bare at være mig selv, til pludselig at have 4 børn.

Enhver kan komme at sige at jeg kunne have sagt nej til de to små, men enhver ved også at det kan en "mormor" ikke få sig selv til.

Så min bøn til jer er, har i noget aflagt tøj, sko, for små bleer, alt hvad i kunne forestille jer, som i kan undvære, navnligt jer i omegnen af Esbjerg. Alt i størrelserne omkring
Dreng: 86-92
Pige: omkring 4 år

Det ville betyde så meget for mig og børnene,

og vi vil på forhånd af hele hjertet sige tak, om ikke andet så bare for at i har læst vores historie.

MVH. Conny, Lucas & Lykke

Imponerende at du har overskuddet til det. 

-  for det. 

Jeg har desværre ikke noget jeg kan bidrage med i de størrelser. 

Jeg håber i finder ud af det  

Anmeld

12. maj 2013

ConnyL

Wampires skriver:

Først et KÆMPE kram og  herfra...

dernæst ville jeg foreslå at du skulle kontakte mødrehjælpen i din kommune da ofte kan hjælpe med f.eks. bleer osv via deres sundhedsplejersker...

Link til mødrehjælpen:

https://www.moedrehjaelpen.dk/

Dernæst hvis du har spamfilter på din mail så overvej at tilmelde dig de der gratis babypakker og få bleer og andet der igennem... det der gør de er gratis er at man samtidig siger ja til at de må sende en reklamer fra både dem selv og deres samarbejdspartnere så sæt dem til spambakken og få gratis ting tilsendt...

genbrugsforretningerne er også supergodt sted med tøj og andre ting og hvis du køber stort kan du nogen gange tale rabatter med dem...

tusinde tak for dit svar!

Men jeg tror desværre ikke at mødrehjælpen er en mulighed, da den er til unge mennesker og jeg er i en alder af 55 år, i hvert fald ud fra hvad jeg kan se.

Hvad er det for nogle støttepakker? og er der også til børn i den alder, har kun hørt om det til de helt små nyfødte.

Genbrug har jeg været i, men dem omkring mig har ikke så stort et udvalg i de størrelser jeg mangler, desværre.

Knus Conny.

Anmeld

12. maj 2013

Lilleput

foreningen glæd børnene er jeg sikker vil hjælpe dig www.glaedbornene.dk 

sikke flot du har taget dem til dig, ville ønske jeg kunne hjælpe dig. er sikker på de nok skal få det godt hos dig

Anmeld

12. maj 2013

ConnyL

Lilleput skriver:

foreningen glæd børnene er jeg sikker vil hjælpe dig www.glaedbornene.dk 

sikke flot du har taget dem til dig, ville ønske jeg kunne hjælpe dig. er sikker på de nok skal få det godt hos dig

Tak for rådet, det vil jeg da prøve at undersøge.

Anmeld

12. maj 2013

ConnyL

LilleChelle skriver:

Imponerende at du har overskuddet til det. 

-  for det. 

Jeg har desværre ikke noget jeg kan bidrage med i de størrelser. 

Jeg håber i finder ud af det  

Det håber jeg også, men det ser desværre håbløst ud lige nu

knus Conny

Anmeld

12. maj 2013

LilleChelle

ConnyL skriver:

Det håber jeg også, men det ser desværre håbløst ud lige nu

knus Conny

Øv - snak med mødrehjælpen I odense er de rigtig søde  

Anmeld

12. maj 2013

Clisolka

Jeg har desværre heller ikke noget at tilbyde i de størrelser 

Jeg kan foreslå at du kontakter "Fra mor til mor"  http://www.freewebsite-service.com/framortilmor/forside.php

Anmeld

12. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
ConnyL skriver:

tusinde tak for dit svar!

Men jeg tror desværre ikke at mødrehjælpen er en mulighed, da den er til unge mennesker og jeg er i en alder af 55 år, i hvert fald ud fra hvad jeg kan se.

Hvad er det for nogle støttepakker? og er der også til børn i den alder, har kun hørt om det til de helt små nyfødte.

Genbrug har jeg været i, men dem omkring mig har ikke så stort et udvalg i de størrelser jeg mangler, desværre.

Knus Conny.

Mødrehjælpen er til alle aldre

Er du mor, plejemor, stedmor, farmor, mormor, bedstemor, adoptivmor... så er du velkommen til at kontakte dem...

babypakkerne er så vidt jeg husker helt op til 5 års alderen at man stadig kan få ting fra nogen af dem.. har ikke selv valgt da jeg ikke havde lyst til at udlevere mine oplysninger 

hvis du snakker med mødrehjælpen kan de også nogen gange hjælpe med at finde ting i genbrugsbutikker i andre byer i nærheden og få det hjem til dig...

ved at der er nogen der afleverer ting til mødrehjælpen også da de også tager imod brugte ting til at de kan give videre til dem der mangler...

vi fik f.eks. den bedste af vores sutteflasker samt sønnens allerførste tandbørste igennem dem...

Så vidt jeg husker er det gratis at ringe til dem men er ikke helt sikker på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.