Nyt abb. og nyt SIM-kort (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
3 synes godt om
12. maj 2013

MorDk

Imorgen skal jeg sætte nyt SIM-kort i min telefon. Jeg har eksporteret mine kontakter til SD-kortet. Håber alle er kommet med... sys det er svært at vurderer/se. Jeg kender mange der har mistet alle deres numre trods de har eksporteret deres kontakter inden skift af evt. SIM-kort. Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

CaWi

MorDk skriver:

Imorgen skal jeg sætte nyt SIM-kort i min telefon. Jeg har eksporteret mine kontakter til SD-kortet. Håber alle er kommet med... sys det er svært at vurderer/se. Jeg kender mange der har mistet alle deres numre trods de har eksporteret deres kontakter inden skift af evt. SIM-kort. Hvad gør I?

Her kunne jeg af en eller anden grund ikke finde ud af at kopiere numrene til SD-kortet (har ellers aldrig været et problem før)
Så det blev den gamle metode med blok og pen

Anmeld

12. maj 2013

MorDk

CAWI skriver:

Her kunne jeg af en eller anden grund ikke finde ud af at kopiere numrene til SD-kortet (har ellers aldrig været et problem før)
Så det blev den gamle metode med blok og pen

Den overvejer jeg også!

Anmeld

12. maj 2013

Kløver

Jeg skrev alle numrene ned på et stykke papir og satte dem ind på ny, så fik jeg samtidig ryddet op i min telefonbog

Anmeld

12. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis det er den samme mobil det skal være på kan du også kopiere det til selve mobilens hukommelse og have det 2 steder som en ekstra sikkerhed

Det er det jeg plejer at gøre...

Men ja blok og pen eller spare på papiret og lave en notepad på computeren...

Anmeld

12. maj 2013

tarkoflen

Jeg har alle mine i Google kontakter, for de kan hentes ind på telefonen og så ligger de der altid og forsvinder ikke, fordi jeg skifter telefon, det har jeg nemlig prøvet, og det er bare for irriterende

Anmeld

12. maj 2013

Clisolka

De gange jeg har gjort det har jeg brugt den gammeldags metode med blok og pen - just in case 

Anmeld

12. maj 2013

aarhusmor

Afhængigt af hvilken tlf. du har kan du lave en backup af den, med numre. Det ville jeg gøre og så vil jeg tilmed gøre som du gør.

Din nye telefon, har den samme slags simkort eller de nye mikro kort? I så fald kan du klippe dit gamle simkort til (altså fysisk med en saks) hvis det bliver nødvendigt

Anmeld

15. maj 2013

MorDk

Jeg fik ordnet det. Har micro-SIM og alt spiller.

Jeg eksporterede numrene over til SD kortet og så tilbage. ALT er i skønneste orden. TAK for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.